HONDA fórum
2024. június 6. csütörtök, 19:02,  Norbert, Cintia Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#21021 DeathAdder +  2015. április 14. 16:13:37 re: #21020 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Miért ne érteném, csak azt mondtam hogy az accord órája sem pontos, azt hogy a prelüjé még annyira sem azt már az elején írtam amikor beszúrtam a videót :)
Nem vitattam hogy az accordé van közelebb a reálishoz.

Azt viszont nem fogom megérteni elméleti síkon akkor sem hogy 2.0 4gen "nem tud" olyan időt azzal a konfiggal, mert a saját szememmel láttam.
Háromszor egymás után ment nagyon hasonlót, egyébként Eszék, Horvátország. Idén is megyünk szerintem.

Nekem ugyan nincs Preludem, de ha egy gyári 1.6 vti tud 15.2-t, akkor h23-nak nem hiszem hogy 17.1 -től ne lehetne jobb ideje.

Mindegy nem vitázom, meg hazudni sem hazudok, nem is volna semmi értelme, főleg mert nem is az én autómról van szó [SMIL:/smile9.gif]

Én sem értem, azt fenntartom hogy valami a méréssel nem stimmelt, meg ha már itt tartunk a végsebességet sem értem...

2015. április 14. 16:14: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#21020 admin +  2015. április 14. 15:32:20 re: #21019 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Látom csak nem érted. Én tisztában vagyok azzal, hogy ami az én órám szerint 180, az valójában 170, de mivel a prelude-on még ráadásul nem megfelelő volt a méret, így az nem hogy a 180-at, de a 170-et se érte el, miközben az accord igen.

Időeredmények: Lacháza 2015.04.11.

Láthatod triciklinek is 15.7 volt a legjobb ideje pedig az H22, a spoilerezett H23-nak meg 17.07.
Igen, ha nincs telepakolva ilyen plusz kiegészítőkkel, jó állapotban van (gumikat, kuplungot is beleértve) és ügyes a sofőr, akkor tud 16 alá menni. Az se mindegy honnan indul, mert utcai gumisoknak tán akkor volt jobb ideje, ha a nem ragacsos részről rajtoltak.

Értsd már meg, hogy nem tud olyan időt egy 2.0 4.gen prelude, azzal a konfiggal!

De ha a haverod nem Lacházán gyorsult, akkor hol?
2015. április 14. 16:13:37: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21021 

#21019 DeathAdder +  2015. április 14. 15:17:40 re: #21018 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen óra szerint nem reális, de egyébként ha nem tévedek az általad linkelt Accord CB3 16"-os gumimérete a tökéletes váltója a gyárinak (185/65R15-nek), így az is szinte biztosan túlmutat óra szerint a reális sebességen, mint minden autó esetében :)

Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem megy jobban, mert az butaság lenne, de azért kíváncsi volnék mekkora lenne a differencia repülő rajtból.
Tényleg nem tudom hogy mehet ennyire az övé egyszer itt be is számoltam róla, legközelebbi alakalommal is leméri valahol azt mondja, és arról majd rendes felvételt készítek. Vagy jövőre rábeszélem Kiskunlacházára, úgysem voltunk még :)

Egyébként Peve hogy lehet egy 2.3-as 17.1-es időt általánosítani, amikor zepefrs szerint is 15.9?
Egy 2.3-as 160 lovas ami rendben is van, be kellene hogy menjen 16 alá is akár :)
2015. április 14. 15:32:20: megválaszolva admin +  által, → #21020 


2015. április 14. 15:18: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#21018 admin +  2015. április 14. 11:57:57 re: #21016 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért volt lényeges a videókban szereplő autók kerékmérete, mert míg a prelude és az accord is 180-at mutat és összevetve a két videó idejét a rajtól 180-ig, de a prelude még közel sem érte el azt a tempót, mint az accord.
A súly meg:
Prelude: 1260+ utas aki 120 + sofőr 85= 1465!
Accord: 1350+ sofőr 75= 1425 !

Lehetne jobb időt menni, de hogy 135le-vel nem, az biztos.
JA azt el is felejtettem írni, hogy amikor a 17.2-es időt mentem, akkor még nem 1350kg volt, mert akkor még nem volt benne a gázszett.
2015. április 14. 15:17:40: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21019 


2015. április 14. 12:39: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#21017 tricikli +  2015. április 14. 11:52:32 re: #21013 (Peve + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az enyém: 3348 (4G, H22A2, 5MT, 4WS) 205/45R16
haveromé: 3346 (5G, H22A5, 4AT, 4WS) (le van tiltva szegény, nem tud hozzászólni ;) )
Kék body kit-es 4g: 3330 (4G, H23, 5MT, 2WS) (Kállai Sanyi)

2015. április 14. 11:55: Szerkesztve tricikli +  által, megtekintés

#21016 DeathAdder +  2015. április 14. 11:42:50 re: #21012 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ezért is mondtam hogy a gumiméret más, ezért nem mutat pontosan az óra.
A végsebességes videó viszont 195/65-R15 -el lett mérve, ott látszott is hogy pontosan mutat :)

Előbbi videót ismerem egyébként, láttam már többször, és érdekes hogy óra szerint szinte ugyanúgy megy a kettő, DE a gumiméret kisebb az enyémnél, és két ember ült benne, az egyik 120 kilós :D

Viszont az nem lehet hogy az általad írt 16.2-es időtől lehetne azért jobbat menni? illetve az is közrejátszhat hogy haveré nincs 1350 kg. Egyszer mérte 1260 körül volt.
2015. április 14. 11:57:58: megválaszolva admin +  által, → #21018 

#21015 Peve +  2015. április 14. 11:39:47 re: #21014 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
én szemtanúja voltam most a 2.3-as prelude-nek.
17.1-et ment. meg is kérdeztük az embert, hogy milyen motor, ő mondta

ha minden igaz, Kállai Sándor a tulaj és a leg jobb ideje 17.073
most néztem meg dragracingen.


2015. április 14. 11:47: Szerkesztve Peve +  által, megtekintés

#21014 admin +  2015. április 14. 11:38:16 re: #21013 (Peve + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a legutóbbi gyorsulási verseny eredménye az állítólagos 15.9, legalábbis ha jól értelmeztem a leírtakat.
2015. április 14. 11:39:47: megválaszolva Peve +  által, → #21015 

#21013 Peve +  2015. április 14. 11:35:25 re: #21012 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem találok prelude rajtszámot sehol. fent vannak az időeredmények már.
2015. április 14. 11:52:32: megválaszolva tricikli +  által, → #21017 
2015. április 14. 11:38:17: megválaszolva admin +  által, → #21014 

#21012 admin +  2015. április 14. 11:32:01 re: #21011 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor az óra nem kicsit mutat többet. [SMIL:/smile5.gif]

Ezzel sikerült 16.2 -t menni (kerékméret: 195/55R16, súly 1350kg+én kb. 75kg voltam) és ez volt 160le, tehát akkor az időméréssel nem stimmelt valami. Itt meg már kicsit több módosítással ugyanazzal a kerékkel, súllyal stb...
Sajnos utóbbi konfignak nem volt mért ideje. [SMIL:/szomoru/ashamed.gif]
2015. április 14. 11:42:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21016 
2015. április 14. 11:35:25: megválaszolva Peve +  által, → #21013 

#21011 DeathAdder +  2015. április 14. 11:12:54 re: #21009 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyári 195/65-R14 helyett 195/55-R15, ma néztem meg :)

Mindenre megesküszöm, hogy semmi több módosítás nincsen rajta :)
Azt mondja kétszer ment 16.0át, és egyszer 15.9et. Én csak a legutóbbira emlékeztem.


A delikvens:

2015. április 14. 11:32:01: megválaszolva admin +  által, → #21012 

#21009 admin +  2015. április 13. 21:01:55 re: #21008 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Márpedig itt valami nem stimmel. [SMIL:/smile9.gif] Mi volt a kerékméret?
2015. április 14. 11:12:55: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21011 

#21008 DeathAdder +  2015. április 13. 13:22:08 re: #8230 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy videót tavalyról 0-180 -ig.




Ami nem gyári tehát az f20z1 váltó, másik leömlő, és a katalizátor kidobva, padon lemérve ezzel a felállással 135 le.
Egy fél milliós bontatlan f20a4 :)

Haver hajt aki kb 85 kg, anyósülésen aki felvette egy legalább 120 kilós monstrum :D
Szerintem nagyon jól megy a kis Prelü :) (a gumi valamivel kisebb a gyárinál, ezért nem olyan pontos az óra, mint a tegnapi videón).


2015. április 13. 21:01:55: megválaszolva admin +  által, → #21009 

Téma neve

#8231 DeathAdder +  2015. április 12. 21:36:14 re: #8230 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Itt néztem,, itt is ennyit ír, 4genről nem találok sehol, de ez is ugyanaz az f20a4 ha nem tévedek :)

pl. itt az ek4-nek 15.9-et ír, én meg t1r-el 15.3-at mentem (-0,6 sec), ami egy hurkatöltő hátsó dobon és egy ültetőrugó szetten kívül gyári volt.

Az óra azért pontos mert neki a gyári 195/65-R14 helyett 195/65-R15 volt akkor fent. (bezzeg most a /50-el 10%-ot elcsal felfelé :D )
Nekem is most pontosan mutat az óra hogy 205 helyett 215/45-R17 a nyári gummáim mérete :)

Láttam a kinyomatott adatokat hogy 135 le-t mértek neki, de mindegy is nem ér ennyit az egész.
Legközelebb elmegyünk és leméri még egyszer azt mondja [SMIL:/szetvert.gif]

Ja és 0-200 49.8 másodperc.

#8230 admin +  2015. április 12. 19:12:49 re: #8229 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen a mért súlyok az ~1260-1300kg . (Higanyé 1360kg volt, de abban sok volt az extra, katalógus adat szerint meg csak 1270kg)
Ezt a 16.6-os gyári időt honnan veszed, valami katalógusból? Mert akkor nincs is több kérdésem.
Én elhiszem, hogy nagyon megy, meg 216km/h-ra is képes (bár már az is fura, hogy neki semmit nem csalt az óra) , de hogy nem gyári 133-135le -vel, az tuti. Tehát valami módosítás biztos van, max ő nem árulja el vagy nem tud róla.
2015. április 13. 13:22:08: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21008 
2015. április 12. 21:36:14: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8231 

#8229 DeathAdder +  2015. április 12. 18:38:31 re: #8228 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1300 kg egy 4gen prelude?
az 5gen f20 gyárija 16.6, a 4genről nem találtam gyári adatot.

Továbbra sem bizonyítani akarom, sajnálom hogy nincs róla felvételem :( Az is hol reális már hogy 216-al menjen gps szerint, amikor gyárilag 201 a vége? és nem is egy autópályán fél órán át taposta a szemét, hanem egy elhagyatott 3 km-es üres útszakaszon.
Nem tudom, de tényleg rohadtul jól megy az autója, gps-el mért gyorsulásokat is, 8.3 volt a legjobbja, 9.2 a gyári.
Előtte a katalizátorral 10 mp alatt sosem tudott menni, 9.8 egyszer becsúszott neki, de amióta nincsen kat, van leömlő és z1-es váltó stabilan 9 alatt van százon.
0-200ig is van adat, de azt meg kell hogy kérdezzem tőle, mert most nem tudom.

én sem hinném el ha mondaná valaki.. :D
2015. április 12. 19:12:49: megválaszolva admin +  által, → #8230 

#8228 admin +  2015. április 12. 18:15:30 re: #8227 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért, mert kb. 1 másodperccel kevesebb időket írsz, mint az eddigi tapasztalatok ugyanezzel a konfiggal.

Pl. tschokker-nek is kellett 160 lóerő az 1300kg-hoz, hogy 15,88-at fusson, Jugónak 175 paci, a 15,3-hoz (igaz az egy F22 és kombi accord, de kipakolva kb ugyanannyi volt a súlya), nekem szintén a 160le-vel (1350kg) volt 16,2 , amikor gyári (133le) volt akkor tudtam 17,2-t, a katalizátor sokat nem fogott, ezt tschokker méréssel is bizonyította.
2015. április 12. 18:38:31: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8229 

#8227 DeathAdder +  2015. április 12. 17:58:23 re: #8225 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is akarlak meggyőzni, elég hogy a tanúja voltam, csak érdekességképpen írtam le :) (fenntartom hogy a mérés volt a rossz, ha ilyen megtörténhet)
Egyébként miért nem hihető a 16.6 -hoz viszonyított 7 tizedes javítás kidobott kattal és jó gumival?

Ádám is hozott a gyári ep3 adatán ennyit egy leömlővel és jobb gumival.
2015. április 12. 18:15:30: megválaszolva admin +  által, → #8228 

#8226 krisz10 +  2015. április 12. 17:55:42 re: #8219 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
a sok smiley miatt nem tudom, hogy komoly-e a kérdés :)
ha komoly, akkor erre az a válaszom, hogy az sem gyári állapot, mert nem azokkal adták el az autót. Az, hogy most Honda áll a gyártó neve mellett, vagy TODA, az már mindegy. Nem azzal a típusú szívósorral és leömlővel szerelték alapból, tehát nem gyári állapot.
De én lezártam ezt a gyári-nem gyári témát, mert tegnap is megmondták, hogy a komplett SS rendszer is gyári állapot... nekem mindegy... legyen a turbós Honda Civic is gyári állapot (tudom, tudom, a legújabb CTR az tényleg az lesz).

#8225 admin +  2015. április 12. 17:47:30 re: #8220 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Engem nem tudsz ezzel meggyőzni, a tapasztalat nem ezt igazolja.
Még ha jó gumi is volt rajta, akkor sem, fog 15.9-et futni egy 135le-s autó, aminek 1300kg a súlya.
2015. április 12. 17:58:23: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8227 

#8224 DeathAdder +  2015. április 12. 17:47:20 re: #8223 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kettőt is láttam a tegnapi képeken, azt hittem mindkettő CW :)
A gyári érdekelne mit ment :)

#8223 DózeR +  2015. április 12. 17:44:55 re: #8221 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Melyik CW FN2-re gondolsz? Volt igazi is amelyik gyorsult, vagy csak az én ex gépem ami igénytelenül lett lefújva radiátor fehérre miután szarrá törték barnán? (az nem igazi CW)
2015. április 12. 17:47:20: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8224 

#8221 DeathAdder +  2015. április 12. 17:00:43 re: #8220 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem egy jó gumi is fontos tizedeket faraghat le a gyári sofőréhez képest [SMIL:/okoska.gif]

amúgy a CW FN2 mit ment?
2015. április 12. 17:44:55: megválaszolva DózeR +  által, → #8223 


2015. április 12. 17:02: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#8220 DeathAdder +  2015. április 12. 16:36:43 re: #8215 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jól emlékszel igen, de sajnos a mai napig nem lett semmi abból a projektből, minden meg volt már beszélve, és egyszer csak megszűnt a kapcsolat az eladóval így nem sikerült szívósort szerezni, utána meg már nem is volt aktuális a téma.

Ami belekerült az csak egy f20z1 váltó, és a leömlő, katalizátor kivéve. Videón, gps szerint 216 kmh haver meg a barátnője csinálta ezért a néha hallható oktató duma [SMIL:/szetvert.gif]




Fasza mert az ep3-am gps szerint se hiszem hogy nagyon sokkal többet menne ennél :D



A mért 15.9-es negyed mérföldön még nem volt fent a másik váltó és a leömlő sem :) (egyébként nem erezhető különbség vele, csak hangban lett más), csak a katalizátor volt kivéve, padon lemérve 135 le.
Tehát igen, nem gyári ha azt nézzük, a kat szerintem sokat kivesz bármilyen autóból. Az övé nagyon erős lett utána, katalizátorral nem ment sehogy.

Érdekes a VTi-s 15.3-as mérésem is, mert az ep3 az ek4-emet kettesből úgy otthagyta mint a huzat, és 150-ig azért kell még taposni neki egy ideig, és egy gyári ep se megy ezek szerint 15 alá :)

Na mindegy, a következő autóm gyárilag 12-13 másodperces lesz, az már nagyfiú lesz :D (csak nem Honda és nem ennyire megbízható [SMIL:/smile9.gif] )
2015. április 12. 17:47:30: megválaszolva admin +  által, → #8225 
2015. április 12. 17:00:43: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8221 

#8219 grego +  2015. április 12. 16:30:57 re: #8218 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na de olyankor mi van ha gyári cuccokat cserélget rajta az ember fia:D Mondjuk egy JDM EP3 leömlő meg szívósor az gyári, nem?:D
2015. április 12. 17:55:42: megválaszolva krisz10 +  által, → #8226 

#8218 krisz10 +  2015. április 12. 15:15:19 re: #8215 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Tegnap már rám ugrottak ilyenért, hogy mi bajom, mit kötekedek... :)
Nekem fogalmam sincs erről a kocsiról, csak a poén kedvéért reagálok... :)
Tuti hogy gyári, hidd el... ilyenkor jön a kivéve és vagy 2 oldal lista... de amúgy full gyári :D
Volt, aki itt fórumon megmagyarázta, hogy direktszűrő, szívósor, leömlőcsere, komplett kipufogórendszer csere, majd felprogizás és drag gumik is gyári állapot... kérdezem, hogy ezt hogy lehet gyári állapotnak nevezni... tudod mi volt a válasz? Mert a motorba nem nyúltunk. Mondom remek... még egy csigát is dobhatnál rá, az is gyári állapot, mert a motorba úgysem nyúlsz... reakció? Ááá... úgy már azért nem gyári... LOL
2015. április 12. 16:30:57: megválaszolva grego +  által, → #8219 

#8215 admin +  2015. április 12. 13:34:19 re: #8214 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tuti, hogy az nem gyári! Véletlen nem erről az autóról van most is szó?
2015. április 12. 16:36:43: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8220 
2015. április 12. 15:15:19: megválaszolva krisz10 +  által, → #8218 

#8214 DeathAdder +  2015. április 12. 13:16:12 re: #8213 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig de :) a vtim nem sokkal nyomta le amikor autózgattunk.
Ja és fél millió km van benne, a motor pedig bontatlan.

egy max 50 ezret érő gyári fél milliós sohc motor (padon kat nélkül 135 ló), és egy ep3 ctrtől még nehezebb is ha nem tévedek.
Paradoxon [SMIL:/szetvert.gif]
2015. április 12. 13:34:19: megválaszolva admin +  által, → #8215 

#8213 admin +  2015. április 12. 13:00:27 re: #119271 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kizárt dolog, hogy az a prelude úgy tudjon olyan időt menni. [SMIL:/smile5.gif]
2015. április 12. 13:16:12: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8214 

#119271 DeathAdder +  2015. április 12. 12:55:58 re: #119265 (honda25 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ádám tavaly full utcaiban a fl ep3-al 14.4 -et ment AD08-akon, illetve többször sikerült neki a 14 közepét megfogni.
Ami nem gyári az JDM leömlő és önzáró difi volt.
nagyon nehéz megindulni velük, én sem nagyon érzem a rövid első miatt... nem is szeretem használni mert kipörgésgátló híján csak radírozza az aszfaltot.

Amúgy fn2-k ennyire szart mennek? Tök gyári vti-vel elsőre mentem 15.3-at nem kipakolva toyot t1r-ekkel.
Haver 15.9-et a gyári nem kipakolt sohc 133 lovas kat nélküli 4gen Preludevel [SMIL:/smile3.gif]

Én egy fn2-ben mentem eddig, de az kurva jól ment... volt rajta valami tuning tán, de akkor is meglepődtem hogy milyen jól megy.
2015. április 12. 13:00:27: megválaszolva admin +  által, → #8213 

Téma neve

#119269 admin +  2015. április 12. 12:45:16 re: #119265 (honda25 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Olvass bele kicsit a Drag-Rally topicba! [SMIL:/smile5.gif]

#119266 DózeR +  2015. április 12. 12:38:07 re: #119256 (honda25 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Adatbázisonként eltérő. Én a zeperfs-et nézem, ott a 2.0 16,2sec. A 2.4-hez képest meglepően jó (ugyanezen adatbázist nézve - az itt 15,9).

Egyébként az sem mindegy, hogy mit veszünk referenciának itthon? Azt, hogy 'tudott ennyit is XY autó', vagy egy 100% full gyári autót utcai körülmények szerinti állapotban.
Mert ugyanaz az ep3 ugyanazzal a sofőrrel más időt megy ragacsról, 1,6-1,7 bárra leengedett kopott R888-al meg utcai körülmények között sima aszfaltról, gyárilag előírt nyomáson utcai közlekedésre alkalmas gumival.
És lehet itt 'faszt méricskélni' a best 402m-es idővel ilyen meg olyan aprónak tűnő modokkal, de a forgalomban az számít hogy azzal a konfiggal mit megy ami utcai használatra alkalmas.

#119265 honda25 +  2015. április 12. 12:37:22 re: #119259 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem, köszi, így már teljesen világos, de hogy egy fl ep3 mit megy, arra nagyon kivi vagyok.
Meg a mostani accordomra is.
2015. április 12. 12:55:58: megválaszolva DeathAdder +  által, → #119271 
2015. április 12. 12:45:16: megválaszolva admin +  által, → #119269 

#119259 DózeR +  2015. április 12. 12:23:32 re: #119256 (honda25 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Reakcióidő nem számít. Az idők nettó idők. Tehát az indulás pillanatától mérve.
2015. április 12. 12:37:22: megválaszolva honda25 +  által, → #119265 


Az eredeti hozzászólás
#119256 honda25 +  2015. április 12. 12:12:57 re: #119202 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári fl ep3 és gyári nonfl accord 2.0 sport mennyit tud?

Rossz a kuplungod +0,5s, rossz a rajtod, reakcióidőd +0,5s megint...
2015. április 12. 12:38:07: megválaszolva DózeR +  által, → #119266 
2015. április 12. 12:23:32: megválaszolva DózeR +  által, → #119259 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.36, 0.51, 0.48
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.068 mp, 41 query