Miért ne érteném, csak azt mondtam hogy az accord órája sem pontos, azt hogy a prelüjé még annyira sem azt már az elején írtam amikor beszúrtam a videót
Nem vitattam hogy az accordé van közelebb a reálishoz.
Azt viszont nem fogom megérteni elméleti síkon akkor sem hogy 2.0 4gen "nem tud" olyan időt azzal a konfiggal, mert a saját szememmel láttam.
Háromszor egymás után ment nagyon hasonlót, egyébként Eszék, Horvátország. Idén is megyünk szerintem.
Nekem ugyan nincs Preludem, de ha egy gyári 1.6 vti tud 15.2-t, akkor h23-nak nem hiszem hogy 17.1 -től ne lehetne jobb ideje.
Mindegy nem vitázom, meg hazudni sem hazudok, nem is volna semmi értelme, főleg mert nem is az én autómról van szó
Én sem értem, azt fenntartom hogy valami a méréssel nem stimmelt, meg ha már itt tartunk a végsebességet sem értem...
Látom csak nem érted. Én tisztában vagyok azzal, hogy ami az én órám szerint 180, az valójában 170, de mivel a prelude-on még ráadásul nem megfelelő volt a méret, így az nem hogy a 180-at, de a 170-et se érte el, miközben az accord igen.
Láthatod triciklinek is 15.7 volt a legjobb ideje pedig az H22, a spoilerezett H23-nak meg 17.07.
Igen, ha nincs telepakolva ilyen plusz kiegészítőkkel, jó állapotban van (gumikat, kuplungot is beleértve) és ügyes a sofőr, akkor tud 16 alá menni. Az se mindegy honnan indul, mert utcai gumisoknak tán akkor volt jobb ideje, ha a nem ragacsos részről rajtoltak.
Értsd már meg, hogy nem tud olyan időt egy 2.0 4.gen prelude, azzal a konfiggal!
Igen óra szerint nem reális, de egyébként ha nem tévedek az általad linkelt Accord CB3 16"-os gumimérete a tökéletes váltója a gyárinak (185/65R15-nek), így az is szinte biztosan túlmutat óra szerint a reális sebességen, mint minden autó esetében
Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem megy jobban, mert az butaság lenne, de azért kíváncsi volnék mekkora lenne a differencia repülő rajtból.
Tényleg nem tudom hogy mehet ennyire az övé egyszer itt be is számoltam róla, legközelebbi alakalommal is leméri valahol azt mondja, és arról majd rendes felvételt készítek. Vagy jövőre rábeszélem Kiskunlacházára, úgysem voltunk még
Egyébként Peve hogy lehet egy 2.3-as 17.1-es időt általánosítani, amikor zepefrs szerint is 15.9?
Egy 2.3-as 160 lovas ami rendben is van, be kellene hogy menjen 16 alá is akár
Azért volt lényeges a videókban szereplő autók kerékmérete, mert míg a prelude és az accord is 180-at mutat és összevetve a két videó idejét a rajtól 180-ig, de a prelude még közel sem érte el azt a tempót, mint az accord.
A súly meg:
Prelude: 1260+ utas aki 120 + sofőr 85= 1465!
Accord: 1350+ sofőr 75= 1425 !
Lehetne jobb időt menni, de hogy 135le-vel nem, az biztos.
JA azt el is felejtettem írni, hogy amikor a 17.2-es időt mentem, akkor még nem 1350kg volt, mert akkor még nem volt benne a gázszett.
Igen ezért is mondtam hogy a gumiméret más, ezért nem mutat pontosan az óra.
A végsebességes videó viszont 195/65-R15 -el lett mérve, ott látszott is hogy pontosan mutat
Előbbi videót ismerem egyébként, láttam már többször, és érdekes hogy óra szerint szinte ugyanúgy megy a kettő, DE a gumiméret kisebb az enyémnél, és két ember ült benne, az egyik 120 kilós
Viszont az nem lehet hogy az általad írt 16.2-es időtől lehetne azért jobbat menni? illetve az is közrejátszhat hogy haveré nincs 1350 kg. Egyszer mérte 1260 körül volt.
Ezzel sikerült 16.2 -t menni (kerékméret: 195/55R16, súly 1350kg+én kb. 75kg voltam) és ez volt 160le, tehát akkor az időméréssel nem stimmelt valami. Itt meg már kicsit több módosítással ugyanazzal a kerékkel, súllyal stb...
Sajnos utóbbi konfignak nem volt mért ideje.
Ami nem gyári tehát az f20z1 váltó, másik leömlő, és a katalizátor kidobva, padon lemérve ezzel a felállással 135 le.
Egy fél milliós bontatlan f20a4
Haver hajt aki kb 85 kg, anyósülésen aki felvette egy legalább 120 kilós monstrum
Szerintem nagyon jól megy a kis Prelü (a gumi valamivel kisebb a gyárinál, ezért nem olyan pontos az óra, mint a tegnapi videón).
Nem tudom konkrétan kire gondolt a Szabi.De nekem anno gyári motorral.Nyitott hátsó dobbal meg talán sportbetétszűrő volt benne,ilyen 15,3 körül voltam 143-145-ös célvonalikkal.14-et talán sperr-rel meg fasza slickkel lehet összehozni gyári vtivel.
Mennyi a trapje? Abból lehet nagyjából látni, hogy mennyire erős. ET-t tessék elfelejteni már, nekem a Skunk2 catback-el 157 lóra mérték a hecsi ek4 civicem. Most akkor az gyári vagy sem?? (előtte meg biztosan gyengébb volt a lyukas kipuffal ) Így volt 143-as trapem 1/4-en 1/8-adon meg 11X. Normál váltásokkal és elindulással széria autóknál 1-2 Km/h nak kell lennie a szórásnak.
pl. itt az ek4-nek 15.9-et ír, én meg t1r-el 15.3-at mentem (-0,6 sec), ami egy hurkatöltő hátsó dobon és egy ültetőrugó szetten kívül gyári volt.
Az óra azért pontos mert neki a gyári 195/65-R14 helyett 195/65-R15 volt akkor fent. (bezzeg most a /50-el 10%-ot elcsal felfelé )
Nekem is most pontosan mutat az óra hogy 205 helyett 215/45-R17 a nyári gummáim mérete
Láttam a kinyomatott adatokat hogy 135 le-t mértek neki, de mindegy is nem ér ennyit az egész.
Legközelebb elmegyünk és leméri még egyszer azt mondja
Igen a mért súlyok az ~1260-1300kg . (Higanyé 1360kg volt, de abban sok volt az extra, katalógus adat szerint meg csak 1270kg)
Ezt a 16.6-os gyári időt honnan veszed, valami katalógusból? Mert akkor nincs is több kérdésem.
Én elhiszem, hogy nagyon megy, meg 216km/h-ra is képes (bár már az is fura, hogy neki semmit nem csalt az óra) , de hogy nem gyári 133-135le -vel, az tuti. Tehát valami módosítás biztos van, max ő nem árulja el vagy nem tud róla.
1300 kg egy 4gen prelude?
az 5gen f20 gyárija 16.6, a 4genről nem találtam gyári adatot.
Továbbra sem bizonyítani akarom, sajnálom hogy nincs róla felvételem Az is hol reális már hogy 216-al menjen gps szerint, amikor gyárilag 201 a vége? és nem is egy autópályán fél órán át taposta a szemét, hanem egy elhagyatott 3 km-es üres útszakaszon.
Nem tudom, de tényleg rohadtul jól megy az autója, gps-el mért gyorsulásokat is, 8.3 volt a legjobbja, 9.2 a gyári.
Előtte a katalizátorral 10 mp alatt sosem tudott menni, 9.8 egyszer becsúszott neki, de amióta nincsen kat, van leömlő és z1-es váltó stabilan 9 alatt van százon.
0-200ig is van adat, de azt meg kell hogy kérdezzem tőle, mert most nem tudom.
én sem hinném el ha mondaná valaki..
2015. április 12. 19:12:49: megválaszolva admin + által,
→ #8230
Azért, mert kb. 1 másodperccel kevesebb időket írsz, mint az eddigi tapasztalatok ugyanezzel a konfiggal.
Pl. tschokker-nek is kellett 160 lóerő az 1300kg-hoz, hogy 15,88-at fusson, Jugónak 175 paci, a 15,3-hoz (igaz az egy F22 és kombi accord, de kipakolva kb ugyanannyi volt a súlya), nekem szintén a 160le-vel (1350kg) volt 16,2 , amikor gyári (133le) volt akkor tudtam 17,2-t, a katalizátor sokat nem fogott, ezt tschokker méréssel is bizonyította.
Nem is akarlak meggyőzni, elég hogy a tanúja voltam, csak érdekességképpen írtam le (fenntartom hogy a mérés volt a rossz, ha ilyen megtörténhet)
Egyébként miért nem hihető a 16.6 -hoz viszonyított 7 tizedes javítás kidobott kattal és jó gumival?
Ádám is hozott a gyári ep3 adatán ennyit egy leömlővel és jobb gumival.
2015. április 12. 18:15:30: megválaszolva admin + által,
→ #8228
a sok smiley miatt nem tudom, hogy komoly-e a kérdés
ha komoly, akkor erre az a válaszom, hogy az sem gyári állapot, mert nem azokkal adták el az autót. Az, hogy most Honda áll a gyártó neve mellett, vagy TODA, az már mindegy. Nem azzal a típusú szívósorral és leömlővel szerelték alapból, tehát nem gyári állapot.
De én lezártam ezt a gyári-nem gyári témát, mert tegnap is megmondták, hogy a komplett SS rendszer is gyári állapot... nekem mindegy... legyen a turbós Honda Civic is gyári állapot (tudom, tudom, a legújabb CTR az tényleg az lesz).
Engem nem tudsz ezzel meggyőzni, a tapasztalat nem ezt igazolja.
Még ha jó gumi is volt rajta, akkor sem, fog 15.9-et futni egy 135le-s autó, aminek 1300kg a súlya.
Melyik CW FN2-re gondolsz? Volt igazi is amelyik gyorsult, vagy csak az én ex gépem ami igénytelenül lett lefújva radiátor fehérre miután szarrá törték barnán? (az nem igazi CW)
Jól emlékszel igen, de sajnos a mai napig nem lett semmi abból a projektből, minden meg volt már beszélve, és egyszer csak megszűnt a kapcsolat az eladóval így nem sikerült szívósort szerezni, utána meg már nem is volt aktuális a téma.
Ami belekerült az csak egy f20z1 váltó, és a leömlő, katalizátor kivéve. Videón, gps szerint 216 kmh haver meg a barátnője csinálta ezért a néha hallható oktató duma
Fasza mert az ep3-am gps szerint se hiszem hogy nagyon sokkal többet menne ennél
A mért 15.9-es negyed mérföldön még nem volt fent a másik váltó és a leömlő sem (egyébként nem erezhető különbség vele, csak hangban lett más), csak a katalizátor volt kivéve, padon lemérve 135 le.
Tehát igen, nem gyári ha azt nézzük, a kat szerintem sokat kivesz bármilyen autóból. Az övé nagyon erős lett utána, katalizátorral nem ment sehogy.
Érdekes a VTi-s 15.3-as mérésem is, mert az ep3 az ek4-emet kettesből úgy otthagyta mint a huzat, és 150-ig azért kell még taposni neki egy ideig, és egy gyári ep se megy ezek szerint 15 alá
Na mindegy, a következő autóm gyárilag 12-13 másodperces lesz, az már nagyfiú lesz (csak nem Honda és nem ennyire megbízható )
Tegnap már rám ugrottak ilyenért, hogy mi bajom, mit kötekedek...
Nekem fogalmam sincs erről a kocsiról, csak a poén kedvéért reagálok...
Tuti hogy gyári, hidd el... ilyenkor jön a kivéve és vagy 2 oldal lista... de amúgy full gyári
Volt, aki itt fórumon megmagyarázta, hogy direktszűrő, szívósor, leömlőcsere, komplett kipufogórendszer csere, majd felprogizás és drag gumik is gyári állapot... kérdezem, hogy ezt hogy lehet gyári állapotnak nevezni... tudod mi volt a válasz? Mert a motorba nem nyúltunk. Mondom remek... még egy csigát is dobhatnál rá, az is gyári állapot, mert a motorba úgysem nyúlsz... reakció? Ááá... úgy már azért nem gyári... LOL
2015. április 12. 16:30:57: megválaszolva grego + által,
→ #8219
Ádám tavaly full utcaiban a fl ep3-al 14.4 -et ment AD08-akon, illetve többször sikerült neki a 14 közepét megfogni.
Ami nem gyári az JDM leömlő és önzáró difi volt.
nagyon nehéz megindulni velük, én sem nagyon érzem a rövid első miatt... nem is szeretem használni mert kipörgésgátló híján csak radírozza az aszfaltot.
Amúgy fn2-k ennyire szart mennek? Tök gyári vti-vel elsőre mentem 15.3-at nem kipakolva toyot t1r-ekkel.
Haver 15.9-et a gyári nem kipakolt sohc 133 lovas kat nélküli 4gen Preludevel
Én egy fn2-ben mentem eddig, de az kurva jól ment... volt rajta valami tuning tán, de akkor is meglepődtem hogy milyen jól megy.
2015. április 12. 13:00:27: megválaszolva admin + által,
→ #8213
Adatbázisonként eltérő. Én a zeperfs-et nézem, ott a 2.0 16,2sec. A 2.4-hez képest meglepően jó (ugyanezen adatbázist nézve - az itt 15,9).
Egyébként az sem mindegy, hogy mit veszünk referenciának itthon? Azt, hogy 'tudott ennyit is XY autó', vagy egy 100% full gyári autót utcai körülmények szerinti állapotban.
Mert ugyanaz az ep3 ugyanazzal a sofőrrel más időt megy ragacsról, 1,6-1,7 bárra leengedett kopott R888-al meg utcai körülmények között sima aszfaltról, gyárilag előírt nyomáson utcai közlekedésre alkalmas gumival.
És lehet itt 'faszt méricskélni' a best 402m-es idővel ilyen meg olyan aprónak tűnő modokkal, de a forgalomban az számít hogy azzal a konfiggal mit megy ami utcai használatra alkalmas.
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
A rajtokat rendre elcsesztem, de azért még "hátrányból" is szépen elmentem.
A végsebességem mind3 esetben 150 felett van, szal azért itt látszik, hogy van némi power.
Ott ahol tudtam 2.4-es 60 lábat húzni, egybôl 14.9 lett az idô.
Igaza volt Sergeynek, ezzekkel a modokkal 14.7-14.9 amit tud az autó.
A gyári ats ilyen 15.7-et tud, az fn2 pedig 15.5-öt. Persze ez erôsen sofôr függô is, voktak ott csehek fn2-vel és ilyen 15.7-15.8-kat mentek...
Azt gondolom, hogy azért a 6 tized az nem kis különbség...
ez volt a 2. futam (amikor is én még mindig bekapcsolt VSA-val mentem...), a 3. futamra vettem észre, akkor kikapcs, de csak 15.55 lett belőle. Szabbnak a 3. futam lett 14.960...
igen, erősebb a SZABB AUTÓJA mint egy gyári FN2. ez tény lett. de azért maradjunk tényszerűek és mint a fenitek is mutatják, nem őrült nagyok itt a különbségek, szóval a gyári ATS vs. gyári FN2 csata is elég egyértelmű lenne.....
ami még érdekes: 1-2-ben mindig én voltam elől, Szabb a 3. fokozatban tudott feljönni és elmenni. ez kb. az amit DW is írt, hogy így lesz...