Sajnos nekem eddig csak a "tapadós" téligumi jutott, az off autómmal tudtam 2,4-et húzni vele, mondjuk ez egy keskeny 13-as gumi volt. A coupé-hoz meg kaptma kölcsön kopott R888-at na azzal érezhetően nagyot húzott rajtban az autó, de így is 2,4 -es 60 lábam lett( itt a kuplungom már elég rossz állapotban volt sajnos). Szóval nem volt még olyan tiszta futamom ahol minden klappolt volna
utcai gumit ha nem engedsz le 2 bar alá, akkor is tudsz húzni 2,4-es 60lábat, de akár 2.2-2.3-asat is, ha jó minőségű a gumi. én talán 1.8as nyomással 2.1-es 60lábat húztam a Kumho Ku31-es utcai gumimmal a rexxel.
Egy utcai gumit ha leengedsz 1,2-1,5 bárra, akkor lehet húzni vele 2,4-es 60 lábat, egy utcai autóval. Persze nem 300lovas turbóssal.
Az meg már pálya végére rendesen hoz időt, ami a 60 lábig 2 tized az a pálya végére több tized.
2012. szeptember 30. 12:04:03: megválaszolva Higany + által,
→ #7519
Féltengelytől én is félek kicsit. Nem is az ára miatt mert nem vészes, sokkal inkább maga a csere pálya szélén, főleg otthonról több 100km-re.
Azon csodálkoztam hogy évadnyitón egy esi coupé törte a féltengelyét, sőt azóta is hallottam ilyenről... és gyári, nem volt több power benne, amire fogni lehetne
Biztos sikerülni fog, utcai gumiknak nem nagyon kedvez a ragacs ahogy láttam.
Én egy 14-es időt akarok futni a coupémmal 1,6 szívóval ami jelenleg d16, de ha sikerül akkor b16 lesz. Akárhogy is lesz, 14-es idő a cél street-ként.
Okés
Nekem ha az esi marad, sokat kell dolgoznom hogy 15-ös időt menjek jelenleg 16,3-at tudott az autó szar kuplunggal. Sebességben 136km/h , de legyen úgy évadnyitón elrúgjuk neki
Azért ez nem így működik sajnos
Előkerestem a papírokat:
14.831 145.68km/h
14.944 145.45km/h
15.07 145.44km/h
Itt láthatod, hogy a célvonali azért nem mondja meg milyen időt futsz. Mint látod minden futamom 145 km/h-ra, de az időeredmény jócskán különbözik.
Rengeteg dolog befolyásolja az időeredményt.
2012. szeptember 29. 12:22:13: megválaszolva mohaaa + által,
→ #7508
Lacházára én is úgy megyek hogy ha beálok akkor kipakolás és két jóféle gumi, toyo r888, vagy yoko advan a048 kerül fel előre. A kérdés hogy a coupéba addig milyen motor lesz...
Ha sikerül és szerencsém van akkor lesz egy vti blokk cakk+pakk bele is rakom. Ha nem jön össze akkor meg d16z9 marad és rendelem tőled az alkatrészeket hozzá a felújításhoz
2012. szeptember 29. 10:53:54: megválaszolva mohaaa + által,
→ #7506
Igen, azt tudom hogy nagyon rosszakat rajtoltam, rossz 60 lábakkal. De igazából csak az érdekesség kedvéért próbáltam ki a gyorsulást, nem pakoltam ki a kocsit, nem állítgattam futóművet, nem vettem le a spoilert, nem engedtem le a kereket, nem volt slickem, meg volt hogy utasom is volt.
De mindenesetre, annyira idegesít ez a rossz időeredmény hogy évadnyitóra ezt mind megváltoztatom
tapadás iszonyat sokat számit!
két jó gumival simán lehet hozni 0.5 tizedet akár
évadnyitón 14.8 volt a legjobbam. toyo proxes t1r 15"
most meg 14.1 et mentem, 14" matador slickel..
ja és a célvonalim meg kevés.szerintem 153kmh.
2012. szeptember 29. 10:38:08: megválaszolva mohaaa + által,
→ #7503
Rengeteg tényezőtől függ az eredmény. A tapadás csak egy sok közül, a környezeti hőmérséklettől függ a pálya hőmérséklete, ezáltal a tapadás is, illetve az autó teljesítményét is befolyásolja szerintem. Szélcsend van-e, ha nincs akkor milyen irányú.
Na meg az autó tömege.
Én a következőképpen jártam, életem első gyorsulási próbálkozásaival a hétvégi találkozón:
Ezt írja daaneeCivic: "...a legjobb eredményem 14.83 145km/h célvonalival...". Nos, én is mentem ilyen célvonalit. Csak nekem ehhez 15,65-ös idő társult.
Szóval nekem nem volt tapadás az elején, meg béna is vagyok, a végére pedig felgyorsultam annyira mint ő. Az időkülönbség zongorázható.
A megfigyelésed jó, nem írsz hülyeséget, de nem mindig van így, én pl a legjobb kmh-val futottam a legjobb ET-met vti-vel meg az itr-el. Szóval amit akartam mondani, nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy az legjobb ET mellé nincs legjobb sebesség.
Jobb tapadással jobb az időeredmény, általában ehhez kisebb célvonali szokott társulni, nekem ez a tapasztalatom, aztán lehet hogy hülyeség. Rövidebb idő alatt azonos motorerő mellett, kisebb sebességre képes felgyorsulni a jármű.
Lehet menni 14,1-et 155-157-es célvonalival is, meg 168-assal is, rengeteg ilyet figyeltem meg, versenyeken, nézőként (szerényebb eredményeknél pedig versenyzőként is).