Az 5E/körrel nincs baj. Sokkal többe van a kocsi felkészítése, a fék, a gumi, az üzemagyag. Legalább a 'széria kocsival felmegyek, és megmutatom' arcok kevésbé lesznek sokan. Délutánra csak elfogynak. Az Euroring minden nap nyitva van, Hungaroring lesz minden hónapban. Nürburgring sem megfizethetetlen, ott inkább a szállítás és a szállás dob a számlán. Oda tényleg szervezetten kéne menni. Ha minden összejön, akkor én el tudom húzni a szaromat. Valaki megszervezi? Jugó: mi van a Redsun-os versenyekkel?
Eddig azon ment a sírás, hogy nincs elég pálya nap.
Most lesz minden hónapban, de most meg azért nem jó mert „drága”.
50.000-Ft. 10 alkalomért nem hiszem, hogy akkora költség, főleg, ha úgy lesz mint eddig is, hogy egész évben fel lehet használni.
Arról nem is beszélve, hogy egy utcai autó, nem is bír ki egyhuzamban 20 perc tempós körözgetést, ha nincs pályára felkészítve, két-három kör alatt elmelegszik a fék, az utcai gumik meg cafatokban távoznak az életből.
Most már van értelme pályázásra építeni autót, legalább ki lehet majd használni, persze ez nem olcsó dolog, de melyik motorsport az?
Du.-ra egész kevesen maradtak idén, inkább csak de. voltak sokkan.
Azt sem gondolom, hogy alternatívát jelentene a szlovák ring meg bruno, árban ugyan az, változatosságnak jó lehet.
Nürburgring meg egész más kategória, árban is.