Majd meglátjuk mi lesz meg tavaszig,egyenlőre asszony autójával játsszom,az meg sima d15b2,minden gyári,kivétel a hengerenkénti befecsi és a kipuff rendszer.Mondjuk 15.8-at tudja....
Szeleptányérban nemigen van erősebb a gyárinál....max könnyebb!Szelepből lehet van valami űberbrutálállat acél ami erősebb mint a gyári,de annak az ára is jó lehet....
Blokkom bírta a 9000-t is,felette viszont necces.Persze nem mindegy az állapota a motornak.Igazából felesleges 8500 felettről beszélni,nem hiszem hogy értelme lenne följebb forgatni bármilyen tengellyel!
Méretted már?Max Le hol van?
2011. december 17. 15:50:32: megválaszolva Hondi + által,
→ #6938 2011. december 14. 21:43:39: megválaszolva Zoliee 0 által,
→ #6935
Ha kész a váltó mehetnénk majd egyet tavasszal kíváncsi lennék
nekem most 8000re van belőve a max rpm mert még szelepet meg szeleptányért nem vettem, gyárival meg nem akarok kisérletezni
A blokk bírta neked a 8500őt? Mennyit bír el egy ilyen d15b2?
Ezt a váltást hétvégén letesztelem ha nem lesz nyálkás az idő, köszi