1szer valaki azt mondta itt a forumon, hogy kategória, mint olyan nincs. Mindig az adott/választott ellenfél a "kategóriád". Ha nyersz, jobb vagy, ha vesztesz rosszabb. Kocsistul.
És azt sem szabad elfelejteni, hogy a TT-ben nem quattro van, csak annak hívják Bizony-bizony a 12 millás gép alatt VW 4motion van, mint az A3-as ajudikban...Mentem a 225lovas változattal, szánalmas, hogy mennyire nem sportos. Attila út, 2-ből indulok alagút, 3, 4, ja, már 160-al megyünk? Az jó. Nulla motorhang, kipufogóból valami, de nagyon valami. Futóómű nem volt rossz, de ha már sportkocsim van, rázza ki a vesekövet belőlem. Újgazdag hülyegyerekeknek való, akik szeretik, ha a többi kretén csorgatja a nyálát a szaruk után. Vegyék, vigyék
De akkor is.Ha csak a kicsit vesszük(225paci),a turbónak tolnia kellett volna azt a lomha dögöt.S2k 'csak' 15 lóval tud többet,de kettesben csak 6000-et forgott enyém mikor elkezdtem tolni lefelé.Ott egy jól belőtt turbónak visítania kellene,nem?
2006. augusztus 27. 18:08:37: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #942
A japánok közül a Nissan csinál 3.5-ből 280-at,mint tudjuk,és azért a japók tudják a csíziót.A tapasztalatok alapján,mondjuk egy civic type-r-t összehasonlítasz egy 2000cm3-es Volkswagennel?Nemár...Messze jobbak a japán gépek,legyen szinte bármi.
a 3.2-es quattroval már nehéz, de szerintem arra még egy audi tt tulaj se verheti a nyálát, hogy a 3.2-es über 16 millás tt-vel épphogy tartani tudtam egy 10 milleres kis 2 lityós autót..
2006. augusztus 30. 13:14:42: megválaszolva Bally + által,
→ #956 2006. augusztus 27. 14:59:16: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #936
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok