Nem is mondom
De sulyba nemtudom mennyit sporolnal a gyari tetővel ha állandóra felraknad a motoros vászon helyett.. Azert van sulya annak rendesen, sztem tuti több mint a gyári vásznas megoldasé.
Ha meg valoban hardtopot akarnek es sulyt is csökkenteni, megvennem a carbont rá.. Nem?
En tuti nem szednem belőle ki a gyári motoros tetőt.... Hülye lennék, hisz az a kocsi egyik legfontosabb eleme.. Mégiscsak egy roadsterről van szó, nehogymá kupét csinaljak belőle...
70kg a gyári vászontető mechanikával együtt?
azért az sok, nem?
egy z4-ben mennyi ez?
tény hogy akkor lehet faszán kilókat lespórolni, de ha kikapod a gyári mozgótetőt, és a hardtop otthon marad, és leszakadna az eső, akkor gond lehet
A mozgatószerkezet 70kg körül van.Én is agyaltam rajta,hogy kiszedem,mer' kaptam keménytetőt hozzá,de az az érzés hiányozna,hogy gombnyomásra óne tető...Még rágom magam kicsit rajta....
2006. július 21. 19:55:04: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #698 2006. július 21. 17:43:34: megválaszolva ~G@b~ 0 által,
→ #695
Tartóval együtt majndem 1 milla.... Ezért látsz keveset. Mellesleg aki megveszi, az ki szokta dobni a felhajtható tetőt, mert kb 50 kg lehet spórolni vele!