HONDA fórum
2024. június 29. szombat, 10:35,  Péter, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#453 Koczeka +  2006. április 24. 12:48:48 re: #451 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
jó hogy nem

#452 Koczeka +  2006. április 24. 12:47:52 re: #450 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Példavót nézdmámeg plíz! /meghajol/bowdown2.gif

#451 killer Bee +  2006. április 24. 12:43:45 re: #449 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tudod nem minden tengely nyit ám ugyanott...
2006. április 24. 12:48:48: megválaszolva Koczeka +  által, → #453 

#450 killer Bee +  2006. április 24. 12:43:26 re: #449 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a +2+2 a gyári tengelyre vonatkozik kicsim....
2006. április 24. 12:47:52: megválaszolva Koczeka +  által, → #452 

#449 Koczeka +  2006. április 24. 12:11:47 re: #448 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Engem is érdekel vaze! /smile10.gif
Kompresszió és tengely speckó alapján ÉN nem vágom, hogy pl. +2fok +2fok lenne az ideális. Jólenne ha valaki tudná... marad a próbálkozás, mérés.
2006. április 24. 12:43:45: megválaszolva killer Bee +  által, → #451 
2006. április 24. 12:43:26: megválaszolva killer Bee +  által, → #450 

#448 killer Bee +  2006. április 24. 11:49:20 re: #447 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azért az érdekel hogy hogyan állitod be a fokolokereket ezeknek a tükrében...
ugyanis két egyforma motor a világon nincs.viszont a tengelyek adatai állandoak.ebböl kell elindulni
2006. április 24. 12:11:47: megválaszolva Koczeka +  által, → #449 

#447 Koczeka +  2006. április 24. 11:38:12 re: #444 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ennek és a kompressziónak az ismeretében kéne tanácsot adni, hogy hova állítsa a szívó és a kipuff kerekeket... az használható infó lenne.

Durva tengely esetén ugye 2 lehetőséged van:
1. fokolsz amíg lehet
2. kompressziót növelsz

A 2 fokolókerék állításainak 6ását este ide beírom.
2006. április 24. 11:49:20: megválaszolva killer Bee +  által, → #448 

#446 PelyV(T)i +  2006. április 24. 11:19:58 re: #445 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem a szerszám meg a lustaság a gond, mert ezeket az adatokat én is tudom, szerszám meg nem lehet gond.

A gond inkább ott kezdődik, hogy eddig nem tudtam mire használjam ezeket az adatokat. Mostmár azért kezdem kapisgálni.Szóval tudáshiány, aminek pénteken meg is lett az eredménye.

#445 killer Bee +  2006. április 24. 10:46:07 re: #444 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
baszott tagolni.na mindegy.ugysincs hozzá szerszámod.
2006. április 24. 11:19:58: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #446 


Az eredeti hozzászólás
#444 killer Bee +  2006. április 24. 10:45:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
az a baj hogy lusták vagytok.
INTAKE CAM EXHAUST CAM
Duration Lift BTDC ABDC Duration Lift BBDC ATDC
Skunk2 Stage 2 266 12.3 37 49 262 11.8 61 21
2006. április 24. 11:38:12: megválaszolva Koczeka +  által, → #447 
2006. április 24. 10:46:07: megválaszolva killer Bee +  által, → #445 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.47, 0.27, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.048 mp, 15 query