Ha EU-ból hozol és nem akarod forgalomba helyezni (élvezetei pákyázásra hozod pl.) akkor semmilyen teher nincs rá. A regadó egy nagyobb gépre horror...
összeállunk mondjuk 15-en, mindenki bedob egy millát. Hozunk Angliából egy kompresszoros, JDM CTR mocis Ariel Atomot, fél évesnél idősebb változatban. Hozzá egy tréler vagy vmi olcsó szállító jármű belefér. Áprilistól októberig van mondjuk 30 hét. Azaz fejenként kétszer egy hét évente, avagy 14 nap. Ha valaki egy napra megy, 14x lehet vele pályán. Vagy közösen megyünk évente többször. A maradék napokra meg elosztjuk. Közös fenntartás, gumi, fogyóanyag vásárlás, olajcsere, szervíz.
Igaz, hogy túrós lenne a háta, ha valaki eltörné....
Ezt mondjuk egy kártalanítási közös szerződéssel lehetne megelőzni.
Ha 5 év alatt amortizálnánk nullára, feltételezve, hogy senki sem töri össze, akkor a fejenként öt év alatt jutó 70 nap ára egy feltételezett 50%-nyi (évi 1.5 milka csak elég) fenntartási költség mellett(szervíz, fogyóanyag, üzemanyag, pályabérlet) kb. 21ezer naponta és fejenként. Ha 5 éves korban el lehetne adni mondjuk 3 milláért, akkor valamivel kevesebb.
Ha sikerülne 7-8 évig egyben tartani -ezt kétlem- akkor persze fajlagosan olcsóbban is ki lehetne jönni a buliból.
Hozzáteszem,hogy egy pályás részvétel egy napra 15-20 ezer körül mozog autónként. Azt mondjuk nem tudom, hogy frsz nélkül felengednék e akármelyik Ringre, illetve egy autóval több sofőr milyen feltételekkel működhetne.
Mivel forgalomba nem lenne helyezve.