Ok, OK... Nekem a kereskedés mondta ezt. Lehet, hogy nagyon jól akartak járni a Gyári fejegységemmel? (az 1.2S tulajt lehúzták a fejegységgel, nekik lett egy dupla dines konzoluk, amit a kocsimba beraktak egy kis kedvezményért). Biztos nem én jártam jól
Üdv,
Royking
2006. február 3. 10:49:03: megválaszolva ZEMA + által,
→ #82
Tudom Viszonylag elterjedt olyan esetekben mikor nem megbontható a gyári cumó. De megalkuvásokra kényszerít és ha van jobb megoldás inkább kidobnám a gyárit.
Azért azt a 45-50 ezer Hufot a Din átlalakitora nem hiszem.... a német forumokon 35 Eurot irnak rá....az ATS-embe is gyári cucc 14.600.- volt..pedig ott a fél közép konzolt cserélni kellett és még a CD-fejegység összekötö kábele is benne volt az árban.....
Létezik, még egy olyan megoldás, amit a Jazz-emben készítettek, az én kérésemre. A kesztyűtartó alatti kis polcra vagy polcba építettek be fejegységet. Távirányítóval lehet vezérelni. A gyári cucc is megmaradt.
2006. február 3. 00:37:27: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #80
1,5nek nem adnék semmit mert szerintem elég lenne nekem. Na jó egy kipuff csere meg kat. zsupssz (Most egy 94es 1,6 Coltom van élénk 113pacival - 10alatt fut 100ra - nálam ez a menetdinamika a mérce, ennél gyengébbet nem akarok) 6gen civicVTI lenne az álom (vagy 7gen TypeR) de előbbiek nagyon lerugottak vagy sokat futottak utóbbiak nekem megfizethetetlenek. Ezért gondolkodom alternatívákon....
Véleményem szerint CSAK nitroval. Egyéb módokon kb. egy másik JAZZ árát költöd rá a kocsira. eljuthatsz kb 110-120 LE-ig. A Jazz SOHC motor, ráadásul az i-DSI (hengerenként dupla gyertya) technológia arra lett kitalálva, hogy a benzin utolsó molekuláját a lehető leghasznosabban, de a környezetvédelmi normák legmesszemenőbb teljesítésével hasznosítsa. Ebbe a rendszerbe nagyon nehéz beavatkozni. Ráadásula a motortér is különleges: a kis orr (hogy nagyobb legyen az utastér) miatt kis motortér, kisebb helyre tervezett, különleges állású motort terveztek bele--> nagyon kell trükközni pl. a motorcseréhez pl. k20-ra RAcionális tuning lehet egy jobb sportlégszűrő (pl. KN)
A JApán 1.5l -es motor már sokkal jobb alap (adsz neki egy turbófeltöltőt... hmmm).
Vélemény ?
Üdv,
Roy
2006. február 2. 21:34:20: megválaszolva Tonx + által,
→ #76 2006. február 2. 20:03:59: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #74
Ez nálam fontos szempont mert én az a fajta hülye vagyok akinek van igénye "szép" zenére az autóba.
Most már csak azt kéne kiatálni, hogy lehetne beletömködni az 1,4esbe +20-30lovacskát. Vagy ne legyek telhetetlen?
Igen,létezik. Kell kozzá egy "gyári fejegység nélküli" középkonzol, amiben dupla DIN-es hely van. Ezt "fascia plate"-nek nevezik, ha jól tudom óanglis nyelven Szóval ha láttál 1.2S-t (alap Jazz),akkor ez olyan, abban nincs rádió. Ha ez megvan,akkor akármelyik DIN helyre be tudsz tenni egy fejegységet. Legegyszerűbb dolog egy 1.2 S tulajjal (nincs sok szvsz Mo-n) egyezkedni, aki akar egy gyári CD-t a kocsijába, mert így talán olcsóbban jössz ki. Amúgy olyan 40-50E körül van az ára, ráadásul a fejegységed feleslegessé válik. Én így tettem szert a panelre, bár a szalon zsírozta le egy kis kedvezményért. Nekem nem kellett a gyári cucc.
Részletek? royking.uw.hu --> TAgok autói--> Royking
Üdv,
Royking
2006. február 3. 00:19:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #79 2006. február 2. 19:35:23: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #72
Létezik valami "gyári" megoldás arra ha az elvetemült jazztulaj esetleg nem a gyári hanem annál valami jobb színvonalú fejegységet szeretne a gépébe? (valami átalakító-idom-keret-*műanyag, tudomisén)
2006. február 3. 00:01:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #77 2006. február 2. 19:28:37: megválaszolva royking 0 által,
→ #70
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok