HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 13:59,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#82 ZEMA +  2006. február 3. 10:49:03 re: #81 (royking 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet... /smile5.gif ...majd ha járok arra megkérdem..

#81 royking 0  2006. február 3. 09:30:02 re: #79 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok, OK... Nekem a kereskedés mondta ezt. Lehet, hogy nagyon jól akartak járni a Gyári fejegységemmel? (az 1.2S tulajt lehúzták a fejegységgel, nekik lett egy dupla dines konzoluk, amit a kocsimba beraktak egy kis kedvezményért). Biztos nem én jártam jól :)
Üdv,
Royking
2006. február 3. 10:49:03: megválaszolva ZEMA +  által, → #82 

#80 Szacsi 0  2006. február 3. 00:37:27 re: #77 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Tudom Viszonylag elterjedt olyan esetekben mikor nem megbontható a gyári cumó. De megalkuvásokra kényszerít és ha van jobb megoldás inkább kidobnám a gyárit.

#79 ZEMA +  2006. február 3. 00:19:06 re: #70 (royking 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért azt a 45-50 ezer Hufot a Din átlalakitora nem hiszem.... a német forumokon 35 Eurot irnak rá....az ATS-embe is gyári cucc 14.600.- volt..pedig ott a fél közép konzolt cserélni kellett és még a CD-fejegység összekötö kábele is benne volt az árban.....
2006. február 3. 09:30:02: megválaszolva royking 0  által, → #81 

#77 -Törölt felhasználó- 2006. február 3. 00:01:02 re: #69 (Szacsi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Létezik, még egy olyan megoldás, amit a Jazz-emben készítettek, az én kérésemre. A kesztyűtartó alatti kis polcra vagy polcba építettek be fejegységet. Távirányítóval lehet vezérelni. A gyári cucc is megmaradt.
2006. február 3. 00:37:27: megválaszolva Szacsi 0  által, → #80 

#76 Tonx +  2006. február 2. 21:34:20 re: #73 (royking 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sportlégszűrő lehet racionális motoröregítés kb. Teljesítményben elhanyagolható a plusz amit ad.

#74 Szacsi 0  2006. február 2. 20:03:59 re: #73 (royking 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
1,5nek nem adnék semmit mert szerintem elég lenne nekem. Na jó egy kipuff csere meg kat. zsupssz:) (Most egy 94es 1,6 Coltom van élénk 113pacival - 10alatt fut 100ra - nálam ez a menetdinamika a mérce, ennél gyengébbet nem akarok) 6gen civicVTI lenne az álom (vagy 7gen TypeR) de előbbiek nagyon lerugottak vagy sokat futottak utóbbiak nekem megfizethetetlenek. Ezért gondolkodom alternatívákon....

#73 royking 0  2006. február 2. 19:56:37 re: #72 (Szacsi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Véleményem szerint CSAK nitroval. Egyéb módokon kb. egy másik JAZZ árát költöd rá a kocsira. eljuthatsz kb 110-120 LE-ig. A Jazz SOHC motor, ráadásul az i-DSI (hengerenként dupla gyertya) technológia arra lett kitalálva, hogy a benzin utolsó molekuláját a lehető leghasznosabban, de a környezetvédelmi normák legmesszemenőbb teljesítésével hasznosítsa. Ebbe a rendszerbe nagyon nehéz beavatkozni. Ráadásula a motortér is különleges: a kis orr (hogy nagyobb legyen az utastér) miatt kis motortér, kisebb helyre tervezett, különleges állású motort terveztek bele--> nagyon kell trükközni pl. a motorcseréhez pl. k20-ra :) RAcionális tuning lehet egy jobb sportlégszűrő (pl. KN)
A JApán 1.5l V-TEC -es motor már sokkal jobb alap (adsz neki egy turbófeltöltőt... hmmm).
Vélemény ?

Üdv,
Roy
2006. február 2. 21:34:20: megválaszolva Tonx +  által, → #76 
2006. február 2. 20:03:59: megválaszolva Szacsi 0  által, → #74 

#72 Szacsi 0  2006. február 2. 19:35:23 re: #70 (royking 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi!

Ez nálam fontos szempont mert én az a fajta hülye vagyok akinek van igénye "szép" zenére az autóba.
Most már csak azt kéne kiatálni, hogy lehetne beletömködni az 1,4esbe +20-30lovacskát. Vagy ne legyek telhetetlen? /nevet/laugh10.gif
2006. február 2. 19:56:37: megválaszolva royking 0  által, → #73 

#70 royking 0  2006. február 2. 19:28:37 re: #69 (Szacsi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen,létezik. Kell kozzá egy "gyári fejegység nélküli" középkonzol, amiben dupla DIN-es hely van. Ezt "fascia plate"-nek nevezik, ha jól tudom óanglis nyelven :) Szóval ha láttál 1.2S-t (alap Jazz),akkor ez olyan, abban nincs rádió. Ha ez megvan,akkor akármelyik DIN helyre be tudsz tenni egy fejegységet. Legegyszerűbb dolog egy 1.2 S tulajjal (nincs sok szvsz Mo-n) egyezkedni, aki akar egy gyári CD-t a kocsijába, mert így talán olcsóbban jössz ki. Amúgy olyan 40-50E körül van az ára, ráadásul a fejegységed feleslegessé válik. Én így tettem szert a panelre, bár a szalon zsírozta le egy kis kedvezményért. Nekem nem kellett a gyári cucc.
Részletek? royking.uw.hu --> TAgok autói--> Royking

Üdv,
Royking
2006. február 3. 00:19:06: megválaszolva ZEMA +  által, → #79 
2006. február 2. 19:35:23: megválaszolva Szacsi 0  által, → #72 


Az eredeti hozzászólás
#69 Szacsi 0  2006. február 2. 18:30:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Létezik valami "gyári" megoldás arra ha az elvetemült jazztulaj esetleg nem a gyári hanem annál valami jobb színvonalú fejegységet szeretne a gépébe? (valami átalakító-idom-keret-*műanyag, tudomisén)
2006. február 3. 00:01:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #77 
2006. február 2. 19:28:37: megválaszolva royking 0  által, → #70 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.47, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.069 mp, 16 query