A barátom autóját kipróbáltam közúton, nem éreztem különbséget, majd a padon megpróbáltunk valami mérhető erdményt kimérni a különböző verziók közt de nem tudtunk se teljesítményt se kipufogógázt. Mindig azonos volt az erdmény, és félreértések elkerülése végett megjegyzem hogy ezeket a tesztméréseket egy fix gázpedálállásnál részterhelésen mértük.
Tehát kapcsolható is meg sport is de én inkább nem tenném be, ennyit ér egy type-R matrica is teljesítménynövelés szempontjából.
Ez mind megtévesztő kamu szöveg amit írnak róla, mivel nem igazak a megállapítások.
A legnagyobb teljesítményt és nyomatékot meg gyorsulást padlógázon szokták az autók produkálni, és ott a lambdaszonda jele nincs figyelembe véve (csak részterhelésen).
Tehát ha az előző mondatomat valaki érti akkor rájön hogy a 6-8% és a 15-20% többlet az a vevők megtévesztése.
Az egyik barátom beruházott egy ilyenre egyébként, de utólag rájött hogy fölös volt, illetve majd kiderül meddig működik (mivel neki is cserélni kellett valamire). Ennyiért inkább mást vennék.
2005. október 11. 16:54:24: megválaszolva Taki 0 által,
→ #665
Az volna a kérdésem, hogy valaki használ e sport lamda szondát., mert úgy néz ki az én gyárim cserére szorúl és ha tudnám, hogy jó akkor ilyen sportra cserélném. Egyébként a magnum tuningosok hirdetik.