Hm... Sato-n kívül ki mért el féktávot kicsúszásig ezen a versenyen?
Ki volt olyan, aki a szerencsétlen Montoya előzésen kívül abban a kanyarban előzött volna?
Ha maradt volna a helyén, legalább pontot szerez... de ő bizonyít már három éve lassan
2005. július 3. 17:56:59: megválaszolva Taki 0 által,
→ #645
Nem!Kettővel előtte lévő autóból jött vmi,beterítette,és vakon ment pár tizedmásodpercig.Ezért ment ki másodszor.Most vitatkozni fogok veletek:szerintem jól ment a kis japán,Barichellót is megelőzte,és amikor kicsúszott,akkor is előzni készült.Kicsit rövidre számolta a féktávot,sajna...
A másik:nem létezik,hogy az Alonso gépe ennyire elugrott az elején.És a csapattársa miért volt olyan lassú???Emlékeztek rá,amikor Williams Rönyók voltak/Mansell/?Botrány volt és büntetés,mert a csigazabálók számítógépekkel kevert és optimalizált benzint használtak,teljesen szabálytalanul?!A hőmérsékletnek,páratartalomnak,terhelésnek tökéletesen megfelelő üzemanyaggal a motorjaik dinatmit-robbanásszerűen gyorsultak.Azt hiszem,azóta kötelező egyforma benzint használni.
Gondoljatok bele:Franciaországban a rönyónak nyernie kellett.Mindenáron.Tuti,hogy vmi okosság van Alonso ilyen kiugró menet-teljesítménye mögött.6ezer rönyó alkalmazott ült a tribünön.Túl nagy blamázs lett volna nekik 2-nak lenni.Mindig is nagy cselezők voltak a fhanciák...
2005. július 3. 17:54:23: megválaszolva barko 0 által,
→ #644
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok