Én is így tudtam,de Mogyi esküdözött rá,hogy nincs.
Egy próbát azért megérne a dolog,egyik kerék beton/aszfalt másik jól bevizezett fű,aztán kétoldalról figyelni,hátha mégis......
Az nem jó,hogy megemeled,mert,ha mégis elindúl az nagy gáz!
2005. július 1. 00:10:37: megválaszolva ZEMA + által,
→ #243
állitolag van benn....mert a váltotipus jelölésében van "Q" betű...és a dokumentácio azt irja hogy azokban a TypeRben amin ez a betüjelzésű válto van abban van LSD....
Szeresd is,jó gép az!
Viszont,amit leírtál,az valós probléma,pláne extrém helyzetben vele.( Nagy sebességü,kis ívü kanyarra gondolok) Kicsit nehéz az eleje,ill. a japók kispórolták belőle az LSD-t ,ami pedig ilyenkor jó szolgálatot tehetne! ( én szentűl meg voltam győződve,hogy van benne,sztán Mogyi felhomályosított,hogy nincs,a fene egye meg!)
Talán valami gumiválasztással megoldható a probléma,bár igazán nem bizok benne...
2005. június 30. 23:59:09: megválaszolva ZEMA + által,
→ #240
Persze nem a köridőkről,részidökról beszéltem itt...gyorsaságban simán verhető....
De egy nagyon kezelhető, kezesbárány fellinges futomü van a 4.gen alatta...
ATR-rel még mindig nem jövök ki 100% osan..nagyon tolja az elejét kifele kanyarban...és van hogy okoz meglepetést, fél méterekkel arrébb sikerül egy .egy manövert kivitelezni mind ahogy elgondolom....De azért, szeretem
Az picit más ám!
Én pályákon nyúztam mint az ITR-t,mint pedig a CTR-t,gyári futóművel.
A CTR-től féltem,elől McPhearson.....a H.ringen nem volt egyetlen Prelü sem a nemzetközi talin ,ami 8s-nál közelebb lett volna hozzám,akármilyen futóművel.
Pedig már öreg vagyok,lassu,vaksi...
De,a tények ezek.
2005. június 30. 23:46:08: megválaszolva ZEMA + által,
→ #238
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok