HONDA fórum
2024. június 6. csütörtök, 13:53,  Norbert, Cintia Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#248 ZEMA +  2005. július 1. 00:36:10 re: #247 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
/smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif

#247 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 00:23:52 re: #243 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D
Jó az,csak strapás utánna rögtön leszedni!:) :) :)
2005. július 1. 00:36:10: megválaszolva ZEMA +  által, → #248 

#243 ZEMA +  2005. július 1. 00:10:37 re: #242 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha libazsírral bekenem az egyiket az nem jó?:)
2005. július 1. 00:23:52: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #247 

#242 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 00:06:07 re: #240 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is így tudtam,de Mogyi esküdözött rá,hogy nincs.:(
Egy próbát azért megérne a dolog,egyik kerék beton/aszfalt másik jól bevizezett fű,aztán kétoldalról figyelni,hátha mégis......
Az nem jó,hogy megemeled,mert,ha mégis elindúl az nagy gáz!
2005. július 1. 00:10:37: megválaszolva ZEMA +  által, → #243 

#241 ZEMA +  2005. július 1. 00:04:44 re: #240 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontositok: "U2Q7" a helyes kód az LSDvel szerelt H22 mocikhoz

#240 ZEMA +  2005. június 30. 23:59:09 re: #239 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
állitolag van benn....mert a váltotipus jelölésében van "Q" betű...és a dokumentácio azt irja hogy azokban a TypeRben amin ez a betüjelzésű válto van abban van LSD....
2005. július 1. 00:06:07: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #242 
2005. július 1. 00:04:44: megválaszolva ZEMA +  által, → #241 

#239 Öreg Kergyu +  2005. június 30. 23:56:36 re: #238 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok!:)

Szeresd is,jó gép az!
Viszont,amit leírtál,az valós probléma,pláne extrém helyzetben vele.( Nagy sebességü,kis ívü kanyarra gondolok) Kicsit nehéz az eleje,ill. a japók kispórolták belőle az LSD-t ,ami pedig ilyenkor jó szolgálatot tehetne! ( én szentűl meg voltam győződve,hogy van benne,sztán Mogyi felhomályosított,hogy nincs,a fene egye meg!)

Talán valami gumiválasztással megoldható a probléma,bár igazán nem bizok benne...
2005. június 30. 23:59:09: megválaszolva ZEMA +  által, → #240 

#238 ZEMA +  2005. június 30. 23:46:08 re: #236 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tiszteletben tartom véleményed /mosoly.gif

Persze nem a köridőkről,részidökról beszéltem itt...gyorsaságban simán verhető....
De egy nagyon kezelhető, kezesbárány fellinges futomü van a 4.gen alatta...

ATR-rel még mindig nem jövök ki 100% osan..nagyon tolja az elejét kifele kanyarban...és van hogy okoz meglepetést, fél méterekkel arrébb sikerül egy .egy manövert kivitelezni mind ahogy elgondolom....De azért, szeretem :)
2005. június 30. 23:56:36: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #239 


Az eredeti hozzászólás
#236 Öreg Kergyu +  2005. június 30. 23:29:48 re: #234 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az picit más ám!:)
Én pályákon nyúztam mint az ITR-t,mint pedig a CTR-t,gyári futóművel.
A CTR-től féltem,elől McPhearson.....a H.ringen nem volt egyetlen Prelü sem a nemzetközi talin ,ami 8s-nál közelebb lett volna hozzám,akármilyen futóművel.

Pedig már öreg vagyok,lassu,vaksi...:)
De,a tények ezek.
2005. június 30. 23:46:08: megválaszolva ZEMA +  által, → #238 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.37, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.04 mp, 14 query