HONDA fórum
2024. május 28. kedd, 00:41,  Emil, Csanád Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#471 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 06:27:12 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az nem fékcső, hanem egy acélsodrony.

#463 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:23:05 re: #460 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet...
Gyuri is 1999-es szabályt copyzott be!

#462 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:09:26 re: #460 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
??
Nem tudom,én Senna utánra emléxem,de attól még ez is lehet.

#460 DomE 0  2005. június 20. 22:05:20 re: #450 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a kereket biztosító acélszál nemhiszem hogy senna után lett volna kötelező. én ugytudom csak pár éve van miután Vili a BAR-ral elszált és egy lerepülő kereke kinyírt egy pányamunkást.
2005. június 20. 22:23:05: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #463 
2005. június 20. 22:09:26: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #462 

#453 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:32:19 re: #452 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne kötözködj.... /harcol/lazer.gif /harcol/gangster.gif /harcol/fuck-you.gif /nevet/morisqueta.gif
Én úgy tudom volt róla szó,de elvetették,mert a kevlar éghető!!!

#452 Kergyu 0  2005. június 20. 21:28:06 re: #450 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem acél, kevlár.
2005. június 20. 21:32:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #453 

#451 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:27:07 re: #449 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem acél....

#450 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:26:19 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Francot!!!!!

Nézz utánna.A kormányrudat szidták,hogy eltört,és azért nem tudta irányitani a kocsit.A halálát khamill álltal leírt ,általam pontosított alkatrész okozta,mely behatolt a sisak egyetlen (milyen balszerencse!!) lehetséges pontján. A baleset oka a mai napig nem tisztázott pontosan,az viszont biztos,hogy a kormányrúd az ütközésnél törött el,mert az utolsó pillanatig próbált korrigálni a telemetria szerint.
A legvalószínübb magyarázatot a Discovery csatornán adták,halála után 3 évvel,mely szerint,mivel lassu köröket mentek a felvezető autó mögött,a gumijai kihűltek,így a nyomás csökkent,tele volt tankolva a kocsi,a kasztni fenéklemeze túl közel került az aszfalthoz,nem tudott kialakulni a korrekt leszorítóerőt termelő alsó légáramlás,a kocsi egyszerüen elrepült.......:( :( :(

Kiminél nem a fékcső fogta meg a kereket ( nem tudja, elszakad,mint a bugyigumi),hanem a kötelezően minden autóra felszerelt acélszál.
Ezt Senna balesete után tette kötelezővé a FIA ! ( egyetlen normális döntése )
2005. június 20. 22:05:20: megválaszolva DomE 0  által, → #460 
2005. június 20. 21:28:06: megválaszolva Kergyu 0  által, → #452 

#449 Kergyu 0  2005. június 20. 21:19:09 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a fékcső, hanem az idei évre erősebbre és vastagabbra font, felfüggesztésbe integrált kevlár kötél.
2005. június 20. 21:27:07: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #451 

#448 barko 0  2005. június 20. 21:15:02 re: #447 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sennánál a kormányrúd volt, nem?
Kiminél meg a fékcső fogta a kereket...
2005. június 21. 06:27:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #471 
2005. június 20. 21:26:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #450 
2005. június 20. 21:19:09: megválaszolva Kergyu 0  által, → #449 

#447 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:11:46 re: #445 (khamil 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez sajnos pontosan így történt!:(
Kiszakadt a kerék lengőkarostól,és a lengőkar hatolt be.
Azóta,ha jól megfigyelitek a kerékagy egy megfelelő hosszuságu acélszállal a kasztnihoz van rögzítve ( jól látszott pl. Kimi baleseténél),így nem tud hátracsapódni a vezető testéig/fejéig.
2005. június 20. 21:15:02: megválaszolva barko 0  által, → #448 

#446 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:11:32 re: #445 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez sajnos pontosan így történt!:(
Kiszakadt a kerék lengőkarostól,és a lengőkar hatolt be.
Azóta,ha jól megfigyelitek a kerékagy egy megfelelő hosszuságu acélszállal a kasztnihoz van rögzítve ( jól látszott pl. Kimi baleseténél),így nem tud hátracsapódni a vezető testéig6fejéig.


Az eredeti hozzászólás
#445 khamil 0  2005. június 20. 20:38:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajna az igazi pech az volt, hogy a sisakváz és a plexi alsó széle találkozásánál ment be. Ha két-három centi vel odébb megy, bármilyen irányban, valszeg könnyebb fejsérüléssel megússza :o(
2005. június 20. 21:11:46: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #447 
2005. június 20. 21:11:32: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #446 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.57, 0.48, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.178 mp, 18 query