Olyan futófelület kellene, hogy fölül barázdált réteg, Majd egybefüggő réteg, ami a verseny végére lekpna és lenne egy újabb barázdás rész. Az ugye kell a végén.
Ezt mindenki tudja, hogy a spórolás nevében történő változtatások csak arról szólnak, hogy minél több bevétel legyen. Áttértek az egy versenyt kibíró gumikra, ez ugye több teszteléssel jár, tehát nagyonn költség, azonban több múlik pl. a szerencsén, íyg izgalmasabb a futam, nagyobb a nézetség...
Most majd azt akarják bevezetni, hogy ha egy gumit veszélyesnek nyilvánítanak egy autón, azt a versenyigazgatóság kiintheti a boxba. Újabb lehetőség a csalásra, hiszen kit nem fognak kiinteni... akinek be lehetett 2 éve tolni az autóját a pájára vagy akit nem büntettek meg a boxból való kihajtáskor a sárga vonal átlépése miatt, stb. és egy csapatról egy emberről beszélünk... cirkusz
Mindezt részben a gazdaságosság jegyében.
Jövőre majd kimondják , hágy liter üzemanyaggal kell lefutni a futamot!
Évről-évre felreppen a hír, hogy kiszállnak a csapatok és új cirkuszt alakítanak.Nem csodálkoznék ha ez eccer valóra vállna.
A szabálykönyvben olyan is van sajna, hogy a nullára kopott gumi csak akkor nem von kizárást maga után ha ezzel a pilóta nem tud jobb köridőket menni...
2005. június 10. 14:56:35: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #205 2005. június 9. 15:31:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #200
Ez innentől baromi egyszerű. Hajtanak végig mint az állat mindig a maximumon. Nos a gumi ugye kopik és amikor már nagyon a végét járja véletlenül kockásra fékezni Aztán irány a box hogy csere Vagy esetleg a barázdákat lekoptatni 0-ra és akkor megvan a slick gumi Csak ehhez a gumikat kellene ugy gyártani hogy a futófelület olyan legyen hogy gyorsan kopjon addig amíg slick nem lesz.