HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 12:50,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#820 Gunnar +  2005. május 24. 12:13:33 re: #816 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
De komolyan gondolom nem csak hülyülök!

#816 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:59:55 re: #811 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
2005. május 24. 12:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #820 

#811 tschokker +  2005. május 24. 11:43:41 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #816 

#810 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:42:57 re: #807 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem rossz az ötlet. Talán az lehet az egyetlen problem, hogy Pécs tőlem 160-180 km. Pedig mi kis országban lakunk...
Mindenesetre az ötlet nem elvetélt, mert én tudok EPROM-ot is égetni, egy kis előkészület után. (már olyan régen égettem ilyet, hogy azt sem tudom hol van az erre való égetőm. Ma már a PIC világban nem használunk EPROM-ot.)
Persze a lényeg az EPROM táblák megismerése, módosítgatása, próbálkozás különféle paraméterekkel, esetleg egy chippelt EPROM kiolvasása stb. Ha erről lenne infó azt szívesen látnám!

#807 tschokker +  2005. május 24. 11:27:55 re: #806 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A második linknél csak végeredmény és megoldási módok vannak, a konkrét megvalósításban az első link tud segíteni. Egyszer össze kéne jönni néhányunknak, aki érintett az ügyben és beindulhatna a project. KOCZEKÁNAK vannak tapasztalatai HONDA csippeléssel és az első linkkel kapcsolatban, nekem meg teljesítménymérő padom van, neked meg PIC , EPROM ...stb a hobbid ha jól látom. Kéne egy csippelhető ECU és kipróbálhatnánk az autóinkon.
2005. május 24. 11:42:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #810 

#806 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:01:51 re: #805 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elsőre tetszik! /nevet/clapclap2.gif Átnyálazom....
Te láttál itt olyat ami nekem passzol? (ne kelljen annyit keresnem.)
2005. május 24. 11:27:55: megválaszolva tschokker +  által, → #807 

#805 tschokker +  2005. május 24. 10:51:41 re: #803 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ehez mit szólsz
2005. május 24. 11:01:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #806 

#804 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:42:00 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
De jó is lenne.... (keress nekem 98/7 havi Accord ECU-t ODBI-est amiben 512-es az EPROM. :(

#803 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:40:40 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismertem, kösz!
2005. május 24. 10:51:41: megválaszolva tschokker +  által, → #805 

#802 Koczeka +  2005. május 24. 10:00:13 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ott minden infó megvan... /smile1.gif
2005. május 24. 11:43:41: megválaszolva tschokker +  által, → #811 
2005. május 24. 10:42:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #804 


Az eredeti hozzászólás
#801 tschokker +  2005. május 24. 08:59:27 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ismered?
2005. május 24. 10:40:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #803 
2005. május 24. 10:00:13: megválaszolva Koczeka +  által, → #802 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.24, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.043 mp, 16 query