HONDA fórum
2024. július 6. szombat, 06:17,  Csaba, Ézsaiás Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#820 Gunnar +  2005. május 24. 12:13:33 re: #816 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
De komolyan gondolom nem csak hülyülök!

#819 Gunnar +  2005. május 24. 12:12:35 re: #818 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ott ahol te ajánlod :)

#818 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:10:44 re: #817 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok. Hol veszed, hol találom meg, hogy megnézhessem?
2005. május 24. 12:12:35: megválaszolva Gunnar +  által, → #819 

#817 Gunnar +  2005. május 24. 12:05:58 re: #812 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Veszek én egyet készen elnec et vagy mind1 milyen márkájút csak segíts használni és mond meg melyiket érdemes
2005. május 24. 12:10:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #818 

#816 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:59:55 re: #811 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
2005. május 24. 12:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #820 

#812 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:48:10 re: #809 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert régen(és ma is) magam építettem az ilyen progizókat. Esetleg építeni tudnék(ha nem találom meg a régit. Lehet, hogy már szétszedtem, de egy PIC-el lehet csinálni egyet "könnyen". De nem a gyorsaságomról vagyok híres! /egyeb/tirachinas.gif
2005. május 24. 12:05:58: megválaszolva Gunnar +  által, → #817 

#811 tschokker +  2005. május 24. 11:43:41 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #816 

#810 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:42:57 re: #807 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem rossz az ötlet. Talán az lehet az egyetlen problem, hogy Pécs tőlem 160-180 km. Pedig mi kis országban lakunk...
Mindenesetre az ötlet nem elvetélt, mert én tudok EPROM-ot is égetni, egy kis előkészület után. (már olyan régen égettem ilyet, hogy azt sem tudom hol van az erre való égetőm. Ma már a PIC világban nem használunk EPROM-ot.)
Persze a lényeg az EPROM táblák megismerése, módosítgatása, próbálkozás különféle paraméterekkel, esetleg egy chippelt EPROM kiolvasása stb. Ha erről lenne infó azt szívesen látnám!

#809 Gunnar +  2005. május 24. 11:36:31 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most akarok valami olvasót venni csak sewgítség kéne, hogy milyet érdemes.
2005. május 24. 11:48:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #812 

#807 tschokker +  2005. május 24. 11:27:55 re: #806 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A második linknél csak végeredmény és megoldási módok vannak, a konkrét megvalósításban az első link tud segíteni. Egyszer össze kéne jönni néhányunknak, aki érintett az ügyben és beindulhatna a project. KOCZEKÁNAK vannak tapasztalatai HONDA csippeléssel és az első linkkel kapcsolatban, nekem meg teljesítménymérő padom van, neked meg PIC , EPROM ...stb a hobbid ha jól látom. Kéne egy csippelhető ECU és kipróbálhatnánk az autóinkon.
2005. május 24. 11:42:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #810 

#806 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:01:51 re: #805 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elsőre tetszik! /nevet/clapclap2.gif Átnyálazom....
Te láttál itt olyat ami nekem passzol? (ne kelljen annyit keresnem.)
2005. május 24. 11:27:55: megválaszolva tschokker +  által, → #807 

#805 tschokker +  2005. május 24. 10:51:41 re: #803 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ehez mit szólsz
2005. május 24. 11:01:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #806 

#804 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:42:00 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
De jó is lenne.... (keress nekem 98/7 havi Accord ECU-t ODBI-est amiben 512-es az EPROM. :(

#803 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:40:40 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismertem, kösz!
2005. május 24. 10:51:41: megválaszolva tschokker +  által, → #805 

#802 Koczeka +  2005. május 24. 10:00:13 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ott minden infó megvan... /smile1.gif
2005. május 24. 11:43:41: megválaszolva tschokker +  által, → #811 
2005. május 24. 10:42:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #804 

#801 tschokker +  2005. május 24. 08:59:27 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ismered?
2005. május 24. 10:40:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #803 
2005. május 24. 10:00:13: megválaszolva Koczeka +  által, → #802 

#800 yaffa 0  2005. május 24. 08:38:32 re: #797 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Pontosan ez a drasztikus, dadogós dolog történt.
Akkor viszont meg kellene nézetni az ECU-t, hogy esetleg egy japcsi csip van egy angol kocsiban?

#799 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:14:02 re: #795 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
uszilard! Neked foglalatba van az EPROM? Nem tudod kiolvasni a tartalmát? (Én lehet, hogy ki tudnám egy kis előkészület után.) Esetleg nem beszélhetnénk meg?
2005. május 24. 11:36:31: megválaszolva Gunnar +  által, → #809 
2005. május 24. 08:59:27: megválaszolva tschokker +  által, → #801 

#797 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:08:00 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Múltkor kipróbáltam kettesben, nekem 6500-6700 között szabályozgatott le. Nagyon drasztikus a dolog(rángat mint a fene), de nem a gyújtást veszi el(káros a benzin a lambdára és a katára így töményen), hanem az injectorokat, tehát a benzint. Egyébként nem tudom, hogy mennyit menne, mert 180nál még nem mentem többet vele, de egyszer ki fogom próbálni.
Én is hallottam a 180-as határról, de nem biztos, hogy ez pontos értéknél jön be. Ezért lehet, hogy neked 190 körül csinálja. Szerintem ez leszabályzás és nem más hiba.
2005. május 24. 08:38:32: megválaszolva yaffa 0  által, → #800 

#795 Gunnar +  2005. május 23. 21:43:47 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem szabályzott már le előzés közbe de nem tudom mennyinél, most meg írt chip van benne az meg nem szabályoz.Ha más fokozatba tovább megy a fordulat akkor ott tényleg lehet, hogy valami a sebességet figyeli.
2005. május 24. 06:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #799 


Az eredeti hozzászólás
#793 yaffa 0  2005. május 23. 21:31:56 re: #791 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
6200nál megy pirosba, 6500-ig pörgettem már, nem szabályozott még le. Itt még 5500 körül járt csak.
15"-ös felnik vannak rajta, 195/60-as abroncsok.
Javasolták, hogy a gyertyákat nézzem meg, illetve, esetleg a direktszűrő okozhatja az elgyengülést.
Megnézem még a kompi ad-e ki hibakódot.
Ugyanis nem az erő fogy el, hanem egyértelműen történik valami, ami leszabályozáshoz hasonlít.
2005. május 24. 06:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #797 
2005. május 23. 21:43:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #795 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.37, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.094 mp, 26 query