Nem lehet felhúzni a turbónyomást, mert annyira "intelligens" az Accord,hogy nem engedi,letilt!
Meg egyébént is,a növelt turbónyomáshoz több gázolaj is kell,tehát nem ilyen egyszerü a történet...
Itt Pécsen a Csokiék megcsinálták korrektűl Mogyi topictársunk Accordját,nem volt olyan egyszerü történet,finomítani kellett a dolgon,mert pl. 3.-ban erős kihuzatásnál letiltott az elektronika ( ECU).Ez megtörtént,most rendben van az autó,a turbónyomáshoz nem nyúltak,az a gyári KELL!!!,hogy maradjon.
Szerintem fel lehet húzni ennyire, csak utána pár 10e km múlva meg jön a hengerfej repedés és társai.Gondolom jól felhúzzák a turbó nomást aztán bírja amig bírja ))))
A TotalCar népítéletben egy 2004es Accord 2.2 diesel mellett ezt írta valaki (Példaképp,hogyan kell JÓ autót csinálni címmel):
"... mióta az ATC-ben "meggyógyították"(180Le,430Nm) ... "
Mi ez? Valami chip tunning? Van valakinek ilyenje? Ha igen legyen szives írjon róla pár sort, mert az a 430 Nm (hacsak nem elírás, de miért lenne az?) elég komolyan hangzik.
Mi a gyorsulás 0-100 km/h -ra? A fogyasztás hogyan változott chiptunning után? Van rá garancia vagy ilyesmi? Nekem nem tetszene, hogy egy 2 év múlva bekövetkezett motorgenerál után a szervíz a chpttunningról beszéljen nekem , a horror számla aláfestése képpen.