Nem nagyon tudsz meggyőzni(persze nem is kell), de én azt mondom, hogy vagy nagyon gazdagnak kell lenni, vagy nagyon lustának, hogy ilyen dologba belefusson az ember. Egy biztos. Én kicseréltem volna a hajtókart és kész. Azt a hülyeséget, hogy nem lehet összefűzni egy Honda motort el lehet felejteni. Semmivel nem bonyolultabb, mint pl. egy 2000cm3 150lovas Opel blokk(ilyet meg láttam eleget szétszedni, összerakni, tuningolni). És most nem kell jönni a Japán történettel, mert ahogy látom itt a topicban is van néhány teljesen szokványos motorhiba, ami bármelyik másik márkánál kijöhet. Kezdve az enyémmel.
Állitolag egy visszaváltástól megnyulhat ha pl. 180nál nyomsz egy 2est ( épp akkor volt benn a szervízben egy H22 es mocival egy accord aminek ugyanez volt baja) ..... ugyhogy nem bizonyitható hogy kinél történt....mivel 1 hétig használták és semmi hangja nem volt addig......mert sehol nem mertek belenyulni ..ill. nem hallotak ilyen hagot..és semelyik maszek mühely nem merte mondani hogy x Ft-ért megjavítja...és muszály volt a bizonyitás miatt ( amitől eltekintett az uj tulaj késöbb)
2005. május 3. 14:07:12: megválaszolva laspring + által,
→ #516 2005. május 3. 14:05:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #515
és akkor pontosan mit is csináltak a motorral???
nem tudom elképzelni, hogy ennél olcsóbban nem lehetett volna kihozni... miért márkaszervízben csináltattátok? és azt szabad tudni, hogy neked mennyire kellet részesedni a költségekben?
És mit mondtak mitől nyúlik meg egy hajtókar.??? Eszem megáll
2005. május 3. 13:39:46: megválaszolva ZEMA + által,
→ #513
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok