HONDA fórum
2024. július 4. csütörtök, 20:54,  Ramón, Ulrik Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#484 grinics +  2005. április 30. 11:34:25 re: #472 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
ÖK!

Én nem igazán láttam intercolert dieselnél!! hűtő elé berakva.... a Toyotába,Audiba is oldalt van... Apuéba pl a ködlámpa mellett megy be egy kb. cigarettásdoboznyi helyen a levegő a ic...-hez....
Talán valmikor én is lejutok a D4D-vel Csokihoz egy kis okosításra... :D :D :

#483 tschokker +  2005. április 30. 11:17:46 re: #481 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi! Ez van a műhely másik felén.

#481 laspring +  2005. április 30. 10:41:32 re: #475 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja! Váltás, indulás tényleg számíthat simán másodpercet is!
Csak mivel 2-3 ember is gyorsult Kújlakon hasonló eredményekkel, ezért ezeket a tényezőket már minimálisnak gondoltam
Szép műhelyed van, grat hozzá!! /nevet/thumbsup.gif /nevet/yes.gif
2005. április 30. 11:17:46: megválaszolva tschokker +  által, → #483 

#477 -Törölt felhasználó- 2005. április 30. 09:52:33 re: #464 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ugyanmár!
Az iridium gyertyán volt egy grafikon, 0,7sec-et hoz gyorsulásban!
:)

#475 tschokker +  2005. április 30. 09:33:27 re: #464 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindent átnéztem és beállítottam ellenőriztem és amit kellett kicseréltem a motoron, most már sajnálom hogy nem mentem Kaposújlakon mert akkor most nem kérdeznél ilyeneket és én is tudnám a választ. Egyébként van még más is, kell az eredményhez jó gumi, és tudni kell elindulni meg hol és hogyan váltani. Ezek a szempontok 1-2 másodpercet jelenthetnek. Hát még ha 6000-nél is húzna akkor lenne az igazi, de így se rossz.
2005. április 30. 10:41:32: megválaszolva laspring +  által, → #481 

#474 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 23:44:01 re: #473 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
No,ugye?:)

#473 barko 0  2005. április 29. 23:37:19 re: #472 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pffhh, de gáz.
Most néztem, igazad van, még az i-CTDI Executive Lether-hez sem jár ködfényszóró.
Tényleg nagyon furcsa helyen van.

Tényleg ki kellene vezetni az intercoolert a hűtő elé...

... hogy elférjen a direktszűrő!!!! /smile10.gif /smile10.gif /smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif
2005. április 29. 23:44:01: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #474 

#472 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 23:29:17 re: #471 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos,mert tegnap néztük!!!
Alúl,a ködlámpa helyén van a beömlője (nem is tudom milyen ködlámpát lehet rátenni,ill.lehet-e egyáltalán)
Csoki valami hosszu csipesz szerüséggel ki is pucolta az intercooler elől a száradt faleveleket.

Érdekes helyen van,az biztos.Szerintem sokkal nagyobb és jobb hatásfokut lehetett volna elhelyezni az álltalánosan megszokott helyén(hűtő előtt),ezzel a motorteljesítményt is növelve.
De,valahogy a Hondáéknak ez így szinpatikus,nem igazán értem a logikáját,de néha furcsán gondolkoznak a ferdeszemüek.

2005. április 30. 11:34:25: megválaszolva grinics +  által, → #484 
2005. április 29. 23:37:19: megválaszolva barko 0  által, → #473 

#471 barko 0  2005. április 29. 23:20:49 re: #470 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mogyinak 5000-renként lekapni a lököst nem nyűg, hanem érdekes, változatos kihívás! :) :)

Bal oldalt a lökös alatt van az intercooler??? Hát az onnan sok direkt hűtőlevelegőt nem kap az tutkó. Biztos ez?

Mert nekem ott egy doboz van, aminek az egyik csöve megy is ki onnan előre levegőért, mert alapban oda szél nem jár...
2005. április 29. 23:29:17: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #472 

#470 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 23:14:54 re: #469 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
/nyelvnyujt/tongueout2.gif /nyelvnyujt/tongueout.gif

És akkor beteszed ügyesen az intercoler elé??? Mert a dieselnek ugyanis az is ott van!:)
Mondom,hogy más a szívórendszere.....
Persze,az sem elhanyagolható szempont,hogy a szűrőtisztításhoz le kell venni mindig a lököst...jó kis sport lehet az! /nevet/patan.gif
2005. április 29. 23:20:49: megválaszolva barko 0  által, → #471 

#469 barko 0  2005. április 29. 23:09:27 re: #468 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól az ötlet még természetesen sirály! :)

A megoldás a cold intake, ahol a cső továbbmegy, be abba a lukba a karosszérián, egész a lökhárító mögé, na és ott rátenni iziben a direktszűrőt a csőre.

Én anno ezen is gondolkodtam (még full szerelési útmutatóm is van hozzá pdf-ben), míg rá nem jöttem, hogy még a gyári is sok az én verdámnak.
2005. április 29. 23:14:54: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #470 

#468 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 23:05:13 re: #467 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a fixa ideád! /nevet/morisqueta.gif

Olyan meleg van ott a dieselben,mint a pokolban!Ugyanis ott megy le a töltőlevegő cső az intercolerbe,van vagy 80 C fokos,alatta meg ott maga az intercoler.Egész más a légszűrőrendszere,mint a tiédnek.
2005. április 29. 23:09:27: megválaszolva barko 0  által, → #469 

#467 barko 0  2005. április 29. 22:57:07 re: #466 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pláne ha direktszűrőre! /smile10.gif /smile10.gif /smile10.gif
2005. április 29. 23:05:13: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #468 

#466 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 22:50:42 re: #465 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szívesen!:)

Esetleg,ha légszűrőt is cserélsz,még virgoncabb lesz! /nevet/thumbsup.gif
2005. április 29. 22:57:07: megválaszolva barko 0  által, → #467 

#465 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 21:49:03 re: #452 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igy igaz! :-)))
Es, hogy mas is tudja mirol beszelunk: dizel Accord-om gyari allapotban 147LE-s 3792 ford/perc -nel es 351Nm nyomatekkal rendelkezik 2020 ford/perc-nel.
Csoki altal gyartott es installalt dobozkaval 162LE 4057 ford/perc es 380Nm a nyomatek.
OK, Csoki NAGYON SZEPEN KOSZONOM!!!
Mogyi
2005. április 29. 22:50:42: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #466 

#464 laspring +  2005. április 29. 20:05:44 re: #463 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az igen!
Milyen autóval? /smile2.gif /smile5.gif
Dehát hogyhogy? Kaposújlakon igaz +2km/h-hoz kb 3sec-el több kellett az ilyen Accord-oknak!
Csoki áruld el!!! (gyertyától én is úgy tudom hogy nem érdemes teljesítménynövekedést várni)
2005. április 30. 09:52:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #477 
2005. április 30. 09:33:27: megválaszolva tschokker +  által, → #475 

#463 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 19:17:58 re: #457 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hi!

Csoki kolléga 0-60 mérföldig (96km/h) 8,9s-ot produkált!!!:)

Mondjuk az fix. meggyőződésem,hogy nem az iridium gyertya miatt! /nevet/morisqueta.gif
2005. április 29. 20:05:44: megválaszolva laspring +  által, → #464 

#459 tschokker +  2005. április 29. 15:34:35 re: #458 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
8$ volt darabja

#458 Koczeka +  2005. április 29. 15:27:11 re: #457 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Az enyémben NGK Iridium van, de semmi változás (ugyanúgy jó).... szvsz nem ér annyit.
Gyári NGK gyertya simán király.
2005. április 29. 15:34:35: megválaszolva tschokker +  által, → #459 

#457 tschokker +  2005. április 29. 15:14:38 re: #452 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezért fogok 9 sec alá menni /smile6.gif /smile7.gif /smile5.gif /smile3.gif
2005. április 29. 19:17:58: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #463 
2005. április 29. 15:27:11: megválaszolva Koczeka +  által, → #458 

#454 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 14:42:44 re: #453 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
dehülyevagyok!:)
vagy csak kapkodok?:)

#453 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 14:42:05 re: #448 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hol van a kép a felniről Csoki?
2005. április 29. 14:42:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #454 

#452 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 14:41:01 re: #448 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jöhetsz!
Sajnos viszont nem fog 9s alá menni szerintem,a multkor párás,hideg idő volt,most pedig meleg,tökszáraz.:(
Jó lett ám a Mogyi kocsija!:)
M7-en hazafelé 220-al döngetett,plusz gyorsabb gázreakcióról számolt be! /tancol/banana.gif
2005. április 29. 21:49:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #465 
2005. április 29. 15:14:38: megválaszolva tschokker +  által, → #457 

#450 laspring +  2005. április 29. 14:40:41 re: #448 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg EGR szelep kikötése hogyan jelentkezett a fogyasztásban?

#448 tschokker +  2005. április 29. 14:37:29 re: #446 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ma kimegyek hozzátok és leviszem 9sec alá a nyári gumikkal. Most tök jól megy a gép. /smile5.gif
2005. április 29. 14:42:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #453 
2005. április 29. 14:41:01: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #452 
2005. április 29. 14:40:41: megválaszolva laspring +  által, → #450 

#446 Öreg Kergyu +  2005. április 29. 14:34:55 re: #444 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
/nevet/patan.gif

Ezt persze ugysem hiszem el neked!!(mármint a gyorsulást) /nevet/morisqueta.gif /nevet/morisqueta.gif /nevet/morisqueta.gif
2005. április 29. 14:37:29: megválaszolva tschokker +  által, → #448 


Az eredeti hozzászólás
#444 tschokker +  2005. április 29. 14:30:37 re: #443 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem bírtam várni tovább, untam a téli gumikat, és különben is Murphiy törvényére gondolva ha ezt fölteszem akkor rögtön megjön a másik. Lehet hogy már Kaposvárra is ezzel kellett volna mennem biztos nagyobb kedvem lett volna a gyorsuláshoz. /smile7.gif
2005. április 29. 14:34:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #446 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.14, 0.35, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.101 mp, 32 query