Én nem igazán láttam intercolert dieselnél!! hűtő elé berakva.... a Toyotába,Audiba is oldalt van... Apuéba pl a ködlámpa mellett megy be egy kb. cigarettásdoboznyi helyen a levegő a ic...-hez....
Talán valmikor én is lejutok a D4D-vel Csokihoz egy kis okosításra... :
Jaja! Váltás, indulás tényleg számíthat simán másodpercet is!
Csak mivel 2-3 ember is gyorsult Kújlakon hasonló eredményekkel, ezért ezeket a tényezőket már minimálisnak gondoltam
Szép műhelyed van, grat hozzá!!
Mindent átnéztem és beállítottam ellenőriztem és amit kellett kicseréltem a motoron, most már sajnálom hogy nem mentem Kaposújlakon mert akkor most nem kérdeznél ilyeneket és én is tudnám a választ. Egyébként van még más is, kell az eredményhez jó gumi, és tudni kell elindulni meg hol és hogyan váltani. Ezek a szempontok 1-2 másodpercet jelenthetnek. Hát még ha 6000-nél is húzna akkor lenne az igazi, de így se rossz.
Biztos,mert tegnap néztük!!!
Alúl,a ködlámpa helyén van a beömlője (nem is tudom milyen ködlámpát lehet rátenni,ill.lehet-e egyáltalán)
Csoki valami hosszu csipesz szerüséggel ki is pucolta az intercooler elől a száradt faleveleket.
Érdekes helyen van,az biztos.Szerintem sokkal nagyobb és jobb hatásfokut lehetett volna elhelyezni az álltalánosan megszokott helyén(hűtő előtt),ezzel a motorteljesítményt is növelve.
De,valahogy a Hondáéknak ez így szinpatikus,nem igazán értem a logikáját,de néha furcsán gondolkoznak a ferdeszemüek.
2005. április 30. 11:34:25: megválaszolva grinics + által,
→ #484 2005. április 29. 23:37:19: megválaszolva barko 0 által,
→ #473
És akkor beteszed ügyesen az intercoler elé??? Mert a dieselnek ugyanis az is ott van!
Mondom,hogy más a szívórendszere.....
Persze,az sem elhanyagolható szempont,hogy a szűrőtisztításhoz le kell venni mindig a lököst...jó kis sport lehet az!
2005. április 29. 23:20:49: megválaszolva barko 0 által,
→ #471
A megoldás a cold intake, ahol a cső továbbmegy, be abba a lukba a karosszérián, egész a lökhárító mögé, na és ott rátenni iziben a direktszűrőt a csőre.
Én anno ezen is gondolkodtam (még full szerelési útmutatóm is van hozzá pdf-ben), míg rá nem jöttem, hogy még a gyári is sok az én verdámnak.
Olyan meleg van ott a dieselben,mint a pokolban!Ugyanis ott megy le a töltőlevegő cső az intercolerbe,van vagy 80 C fokos,alatta meg ott maga az intercoler.Egész más a légszűrőrendszere,mint a tiédnek.
2005. április 29. 23:09:27: megválaszolva barko 0 által,
→ #469
Igy igaz! :-)))
Es, hogy mas is tudja mirol beszelunk: dizel Accord-om gyari allapotban 147LE-s 3792 ford/perc -nel es 351Nm nyomatekkal rendelkezik 2020 ford/perc-nel.
Csoki altal gyartott es installalt dobozkaval 162LE 4057 ford/perc es 380Nm a nyomatek.
OK, Csoki NAGYON SZEPEN KOSZONOM!!!
Mogyi
az igen!
Milyen autóval?
Dehát hogyhogy? Kaposújlakon igaz +2km/h-hoz kb 3sec-el több kellett az ilyen Accord-oknak!
Csoki áruld el!!! (gyertyától én is úgy tudom hogy nem érdemes teljesítménynövekedést várni)
2005. április 30. 09:52:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #477 2005. április 30. 09:33:27: megválaszolva tschokker + által,
→ #475
Jöhetsz!
Sajnos viszont nem fog 9s alá menni szerintem,a multkor párás,hideg idő volt,most pedig meleg,tökszáraz.
Jó lett ám a Mogyi kocsija!
M7-en hazafelé 220-al döngetett,plusz gyorsabb gázreakcióról számolt be!
2005. április 29. 21:49:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #465 2005. április 29. 15:14:38: megválaszolva tschokker + által,
→ #457
Nem bírtam várni tovább, untam a téli gumikat, és különben is Murphiy törvényére gondolva ha ezt fölteszem akkor rögtön megjön a másik. Lehet hogy már Kaposvárra is ezzel kellett volna mennem biztos nagyobb kedvem lett volna a gyorsuláshoz.