Nálam a kipuff okosítás és betét sportszűrő után 158,6 LE és 152 Nm lett az eredmény, bár ez nem olyan rossz, de nem is olyan jó, mint a tiéd. Az eredményt láthatod a mérések részben.
Azt hallottam a direktszűrökről,hogy alulról nyomatékot vesznek el,de felsőbb fordulatszámtartományban
plussz lóerőt hoznak?Vagy nem?Nálam 165Le-t mértek 60-as rendszerrel meg a direktbeszűrődejóhangajavan-nal...mi az igazság?
2005. április 28. 23:08:03: megválaszolva mozes 0 által,
→ #431
Engedtessék megjegyeznem, hogy van ott ménes rendesen. Így oszt oly mindegy, hogy 206 vagy 209. Viszont az a mennyei hang melyet kibocsájt, istennek és nekem tetsző dolog.
Na,azért a direktszűrő helyett egy sport betétszűrőt inkább a gyári helyére!!
A Fujitsubo kipuffrendszer természetesen mehet alá.
A direktszűrő Barko san barátunk specialitása,előnyei ( mármint a direktszűrőnek-nem Barkonak) csak a hangban mutatkoznak meg,különben némi teljesítménycsökkenést kell áldozni a szép hang oltárán..
Az Atya
2005. április 29. 14:34:40: megválaszolva Nagyadi 0 által,
→ #445 2005. április 29. 07:31:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #434 2005. április 28. 22:57:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #430 2005. április 28. 22:36:37: megválaszolva barko 0 által,
→ #429
Most néztem, nincs Hondata ecu K24A sorozatú motorhoz. Pontosabban kész program nincs hozzá, de persze a szoftverrel meg kábellel, meg mirossebbel, teleirogathatja az ember a sajátját. A Comptech csinál majd valamilyen szoftvert hozzá, ha már végre kész lesz a superchargerük. De az is már "coming soon" lassan egy éve...
Én is jobb ötletnek tartom, amit az atya igéje hírdet. DIREKTSZŰRŐT NEKI!!!!!!