HONDA fórum
2024. július 11. csütörtök, 09:21,  Lili, Nóra Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#429 barko 0  2005. április 28. 22:36:37 re: #428 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Atyám! :)

Engedtessék megjegyeznem, hogy van ott ménes rendesen. Így oszt oly mindegy, hogy 206 vagy 209. Viszont az a mennyei hang melyet kibocsájt, istennek és nekem tetsző dolog. :)

Áldás, békesség

Barko bárány :)

#445 Nagyadi 0  2005. április 29. 14:34:40 re: #428 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt


Merre lehet, hozzájuni egy jóóó kis betétszűrőhöz? (lehetőleg Bp-en)

#434 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 07:31:30 re: #428 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tisztán látszott a teljesítménycsökkenés a szerdai mérésnél!:) :) :)

Kimostam a szűrőm 4000 km után.El voltam képedve amikor a vizet megláttam!
Az már biztos , hogy szűr!:)

#433 mozes 0  2005. április 28. 23:25:21 re: #432 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam a kipuff okosítás és betét sportszűrő után 158,6 LE és 152 Nm lett az eredmény, bár ez nem olyan rossz, de nem is olyan jó, mint a tiéd. Az eredményt láthatod a mérések részben.

#432 -Törölt felhasználó- 2005. április 28. 23:11:57 re: #431 (mozes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy-hogy,nálad mi a bibi? /smile3.gif Mi nem jön össze?
2005. április 28. 23:25:21: megválaszolva mozes 0  által, → #433 

#431 mozes 0  2005. április 28. 23:08:03 re: #430 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
VTISedan!
Látom te is a Csonkában mértél, csak neked jobban bejött a tuning project.
2005. április 28. 23:11:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #432 

#430 -Törölt felhasználó- 2005. április 28. 22:57:21 re: #428 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ÖK Atya! /meghajol/bowdown.gif

Azt hallottam a direktszűrökről,hogy alulról nyomatékot vesznek el,de felsőbb fordulatszámtartományban
plussz lóerőt hoznak?Vagy nem?Nálam 165Le-t mértek 60-as rendszerrel meg a direktbeszűrődejóhangajavan-nal...mi az igazság?
2005. április 28. 23:08:03: megválaszolva mozes 0  által, → #431 

#428 Öreg Kergyu +  2005. április 28. 22:05:55 re: #425 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D

Na,azért a direktszűrő helyett egy sport betétszűrőt inkább a gyári helyére!!
A Fujitsubo kipuffrendszer természetesen mehet alá.

A direktszűrő Barko san barátunk specialitása,előnyei ( mármint a direktszűrőnek-nem Barkonak) csak a hangban mutatkoznak meg,különben némi teljesítménycsökkenést kell áldozni a szép hang oltárán..:D :D :D

Az Atya
2005. április 29. 14:34:40: megválaszolva Nagyadi 0  által, → #445 
2005. április 29. 07:31:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #434 
2005. április 28. 22:57:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #430 
2005. április 28. 22:36:37: megválaszolva barko 0  által, → #429 

#425 barko 0  2005. április 28. 19:39:10 re: #424 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony!

K-series papja! :)

Most néztem, nincs Hondata ecu K24A sorozatú motorhoz. Pontosabban kész program nincs hozzá, de persze a szoftverrel meg kábellel, meg mirossebbel, teleirogathatja az ember a sajátját. A Comptech csinál majd valamilyen szoftvert hozzá, ha már végre kész lesz a superchargerük. De az is már "coming soon" lassan egy éve...

Én is jobb ötletnek tartom, amit az atya igéje hírdet. DIREKTSZŰRŐT NEKI!!!!!! /smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif
2005. április 28. 22:05:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #428 

#424 Öreg Kergyu +  2005. április 28. 19:22:31 re: #412 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

A chiptuningot nem javasolnám,ugyanis a K szériás ECU-hoz NINCS!!!
Van viszont komplett HONDATA ECU,ez kívülröl írható,paraméterezhető,viszont azzal az a gond,hogy méregdrága (1300-2000 usd),és néhány esetben ki kell küldeni a saját ECU-t,majd megkapod a másikat.
Problémát okozhat,hogy mivel is paraméterezi fel az ember,mert erre itthon nincs tapasztalat.
Lehet kérni "gyári" programmal is,ebben Barko tud nyilatkozni.

Jobb ötletnek tartom a szívó,ill. a kipuff rendszer optimalizálását.
2005. április 28. 19:39:10: megválaszolva barko 0  által, → #425 

#423 barko 0  2005. április 28. 19:03:15 re: #422 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jössz a pécsi talira meg tudom mutatni, persze.
De ha Kaposváron jársz, akkor is nagyon szívesen. :)

De vigyázz, ha meghallgatod/látod, tutkó veszel! :) :)

#422 Nagyadi 0  2005. április 28. 18:49:02 re: #418 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Persze, hogy mondtad...csak tudod sokallom a 300e-t.... meg egy kicsit félek a sprotkipufogó hangtól! Tényleg meg tudnád mutatni a kocsidat?! (Már csak a kipuff hangja miatt is)..... Nagyon megköszönném...
2005. április 28. 19:03:15: megválaszolva barko 0  által, → #423 

#421 barko 0  2005. április 28. 18:45:26 re: #416 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
No látod!
Type-S-hez meg azért kell, mert a többi mind megvan! :)

#420 barko 0  2005. április 28. 18:44:40 re: #414 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
A jó, széphangú, gyönyörűen kinéző, minőségi dob kerül ennyibe! :) :)
Esetünkben ez egy Fujitsubo rendszer Type-S-hez... :)

#419 barko 0  2005. április 28. 18:21:31 re: #412 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amikor megveszed nincs hangja. Az enyémben most van kb. 40e km, most 3-4000 közt tök jó csendes brumi hangja lett.

Én nem csippűtetnék, de majd ÖK megerősít, ő még a K-sorozatú motorok nagy papja... :) :)

#418 barko 0  2005. április 28. 18:19:04 re: #410 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem érdemes, de szerintem ezt már mondtam is neked... /smile10.gif /smile10.gif
2005. április 28. 18:49:02: megválaszolva Nagyadi 0  által, → #422 

#416 tschokker +  2005. április 28. 17:33:00 re: #414 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
300ezer forintból vennék egy VTEC-es hengerfejet, növelnék egy kis kompressziót, teljes kipufogórendszer csere, és hozzámódosítanám a motorvezérlést. Ez az én motoromnál 20-50 Le növekedést jelentene. Még az is lehet hogy maradna pénz benzinre is.
2005. április 28. 18:45:26: megválaszolva barko 0  által, → #421 

#415 laspring +  2005. április 28. 17:28:26 re: #413 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg-meg! Minnyá megy a válasz! :)

#414 laspring +  2005. április 28. 17:24:29 re: #412 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudomásom szerint másnak nem nagyon van itt Type-S tuning tapasztalata, de hátha tévedek
Milyen dob kerül 300 pénzbe??? /egyeb/jawdrop.gif
2005. április 28. 18:44:40: megválaszolva barko 0  által, → #420 
2005. április 28. 17:33:00: megválaszolva tschokker +  által, → #416 

#413 tschokker +  2005. április 28. 17:24:24 re: #411 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia
Megkaptad az emailt?
2005. április 28. 17:28:26: megválaszolva laspring +  által, → #415 

#412 Nagyadi 0  2005. április 28. 17:22:29 re: #411 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő a dobot javasolta (300e Ft), amit mindenféleképpen meghallgatnék azelőtt, hogy megvenném.... bár az igazat megvallva kicsit sokallom az a pénzt rá.... emiatt gondoltam, hogy talán a chiptuning..
2005. április 28. 19:22:31: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #424 
2005. április 28. 18:21:31: megválaszolva barko 0  által, → #419 
2005. április 28. 17:24:29: megválaszolva laspring +  által, → #414 

#411 laspring +  2005. április 28. 17:10:42 re: #410 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Barko_type-s kollégát keresd ez ügyben, Ő a téma kimíveltje hogy mit lehet és mit érdemes
2005. április 28. 17:24:24: megválaszolva tschokker +  által, → #413 
2005. április 28. 17:22:29: megválaszolva Nagyadi 0  által, → #412 


Az eredeti hozzászólás
#410 Nagyadi 0  2005. április 28. 16:55:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintetek érdemes hozzányúlni az Accord Type-s motorjához? Mert alapjában véve jól megy az autó, de nem az az igazi állat /smile8.gif …. (chiptuningon gondolkozom)
2005. április 28. 18:19:04: megválaszolva barko 0  által, → #418 
2005. április 28. 17:10:42: megválaszolva laspring +  által, → #411 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.5, 0.46
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.091 mp, 28 query