Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Kombit kellett volna venned!!!
Gyuri a TSV
2005. április 19. 20:09:24: megválaszolva barko 0 által,
→ #145
Én is a pacikat hiányoltam belőle, mert a gázkályhák nekem nem jönnek be. Azt mondta a srác, hogy ez csak a kezdet (2 benzin és 2 dízel), később jönnek még a nagyobb motorok.
Kb. 10 féle motorral lehet majd kérni.
Hm...
A füleket az tudja igazán értékelni, akinek már gurultak szerteszét a tecsós zacsijai...
A fogas elegáns megoldás, mert ha utazik hátul is valaki, akkor nem kell a zakómat bámulnia egész úton.
Hát az a parasztvakítás a slusszkulcsomon, ami a csomitartó nyitást intézi, nagyon vicces. Ha tele mindkét kezem, és zsonglőrként mégis megnyomom azt a nyeszlett gombot, akkor sem nyilik fel a csomagtartó, csak egy kicsit elemelkedik. Na és akkor mi van?
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Azért csak próbálkoznék. Mert védhetjük a mundért (én is megtettem), de azért a funkcionalitás nem kéne hogy végetérjen egy jó üléspoziciónál...
2005. április 19. 20:06:48: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #144
ad1. Öltönyre nem huzgálunk esőkabátot. a víz az ajtóba egy gumitálcába folyik, onnan pedig az ajtó alján távozik... az ötlet pompázatos.
ad2. Sose húzgáltam a kéziféket ügyességin. Mert sosem indultam... Egyszer húztam egy nagyot, azt is a hátsó kerékcsapágyam bánta...
ad3. A TL nem egy középkategóriás autó, mint tudvalevő. Kategóriában mondj egy példát.
ad4. lásd ad3.
ad5. 1. Ha jól emlékszem a te segédpótkereked súlyra dettó egyezik a teljes értékűekkel... 2. Majd ha te is kapsz egy defektet előre, mint én a napokban, rájössz, hogy nem feeling fehér ingben mindjárt kétszer kereket cserélni. 3. Megment a dupla cserétől. A gumijavító szett tényleg nagyszerű. Nekem most utoljára ugyan szétfoszlott a gumi egy perc alatt, de kb. 6 palack gumijavítóval tán visszatudtam volna imádni a felnire...
nekem bejott az az auto kinezetre meg tudasra a saab utan, aztan elolvastam rola nehany adatot..
onsuly valami 14xx kg, keves loero, ilyesmi..
a lenyeg hogy a vectram az is kb 1300-1400kg es erezheto rajta hogy nincs benne anyag.. ellenben a saabom 1625 kg.. es azon erzodik. ugyhogy lemondok rola, ugylatszik vw-ben csak a phaeton az ami talan jo lesz.. sajna. mert az meg egy tulmeretezett passat. es kurvadraga hozza kepest.
2005. április 19. 20:05:48: megválaszolva barko 0 által,
→ #143
ad1/ esernyőtartó jó 5let, de nekem megteszi a Mugen malaclopó esőkabát is A víz hova folyik róla? Az ajtóba?
ad2/ Most akkor kézifékkel hogy fordulsz ügyességin? Nyomogatod a gombot?
ad3/ Mintha a TL középkonzoljának rakodórekeszében a hátramenő klíma paralell hűtené az aprópénzt is és a dobozos üdítőt is... nem beszélve a CD és DVD audio lemezekről, ha éppen oda teszem őket..
ad4/ Ezek lelestek valamit, a TL mennyezetéből szolid kék LED fény világítja meg éjjel a középkonzol váltó környéket... Persze a kék nem piros.
ad5/ Vajon a teljes értékű pótkerék mire jó? 1. Nehéz és állandóan cipeled, 2. Helyet vesz el a csomitartóból, 3/ Mondjuk kötött forgásirányú ill. aszimmetrikus gumik esetén mire jó??? A gumisig eljutni a vészkerékkel is tudsz. A legjobb a gumijavító szet+ kompresszor. A nagyseb. gumikat úgysem merném javítva használni!
Más?
VW-re harapok!
Különben meg mit is ugatok, amíg magam nem próbáltam, nem igaz???
Bocsika....
2005. április 19. 19:52:59: megválaszolva barko 0 által,
→ #140 2005. április 19. 19:25:10: megválaszolva mano + által,
→ #134
Szóval:
- fülek (műanyag kampók) a csomagtartóban a szatyroknak, persze lehajtható
- tényleg kinyiló csomagtartó (nem csak kipattanó, amit meg lehet b*szni)
- ledes hátsó lámpák
- külön fogasok a B-oszlopon
Szerintem ez nagyon hasonló a jelenleg már csak rémálmaimban előkerülő Mlada Boleslav-i végtermék extráihoz, abban ezek jók voltak, csak 22ekm alatt nem igazán találtam meg a helyemet benne és a jelenlegi i-CTDI-hez képest egy traktor volt.
2005. április 19. 16:34:06: megválaszolva barko 0 által,
→ #111
Apró ötletek, amik eszembe jutnak:
- rejtett esernyőtartó (!) a bal első ajtóban
- nincs kézifék, illetve csak egy gomb a műszerfalon
- hűthető kesztyűtartó ÉS középkonzol (fújja a hideget az üdcsire)
- vörös ledek a tetőben, éjjel a króm tükrözi csak vissza, nagy feeling állítólag
- teljes értékű pótkerék
mindjárt folytatom...
2005. április 19. 19:02:44: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #132 2005. április 19. 16:30:13: megválaszolva barko 0 által,
→ #109 2005. április 19. 16:26:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #107 2005. április 19. 16:26:14: megválaszolva coyote_ + által,
→ #106
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok