Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Kombit kellett volna venned!!!
Gyuri a TSV
2005. április 19. 20:09:24: megválaszolva barko 0 által,
→ #145
Én is a pacikat hiányoltam belőle, mert a gázkályhák nekem nem jönnek be. Azt mondta a srác, hogy ez csak a kezdet (2 benzin és 2 dízel), később jönnek még a nagyobb motorok.
Kb. 10 féle motorral lehet majd kérni.
Hm...
A füleket az tudja igazán értékelni, akinek már gurultak szerteszét a tecsós zacsijai...
A fogas elegáns megoldás, mert ha utazik hátul is valaki, akkor nem kell a zakómat bámulnia egész úton.
Hát az a parasztvakítás a slusszkulcsomon, ami a csomitartó nyitást intézi, nagyon vicces. Ha tele mindkét kezem, és zsonglőrként mégis megnyomom azt a nyeszlett gombot, akkor sem nyilik fel a csomagtartó, csak egy kicsit elemelkedik. Na és akkor mi van?
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Azért csak próbálkoznék. Mert védhetjük a mundért (én is megtettem), de azért a funkcionalitás nem kéne hogy végetérjen egy jó üléspoziciónál...
2005. április 19. 20:06:48: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #144
ad1. Öltönyre nem huzgálunk esőkabátot. a víz az ajtóba egy gumitálcába folyik, onnan pedig az ajtó alján távozik... az ötlet pompázatos.
ad2. Sose húzgáltam a kéziféket ügyességin. Mert sosem indultam... Egyszer húztam egy nagyot, azt is a hátsó kerékcsapágyam bánta...
ad3. A TL nem egy középkategóriás autó, mint tudvalevő. Kategóriában mondj egy példát.
ad4. lásd ad3.
ad5. 1. Ha jól emlékszem a te segédpótkereked súlyra dettó egyezik a teljes értékűekkel... 2. Majd ha te is kapsz egy defektet előre, mint én a napokban, rájössz, hogy nem feeling fehér ingben mindjárt kétszer kereket cserélni. 3. Megment a dupla cserétől. A gumijavító szett tényleg nagyszerű. Nekem most utoljára ugyan szétfoszlott a gumi egy perc alatt, de kb. 6 palack gumijavítóval tán visszatudtam volna imádni a felnire...
nekem bejott az az auto kinezetre meg tudasra a saab utan, aztan elolvastam rola nehany adatot..
onsuly valami 14xx kg, keves loero, ilyesmi..
a lenyeg hogy a vectram az is kb 1300-1400kg es erezheto rajta hogy nincs benne anyag.. ellenben a saabom 1625 kg.. es azon erzodik. ugyhogy lemondok rola, ugylatszik vw-ben csak a phaeton az ami talan jo lesz.. sajna. mert az meg egy tulmeretezett passat. es kurvadraga hozza kepest.
2005. április 19. 20:05:48: megválaszolva barko 0 által,
→ #143
ad1/ esernyőtartó jó 5let, de nekem megteszi a Mugen malaclopó esőkabát is A víz hova folyik róla? Az ajtóba?
ad2/ Most akkor kézifékkel hogy fordulsz ügyességin? Nyomogatod a gombot?
ad3/ Mintha a TL középkonzoljának rakodórekeszében a hátramenő klíma paralell hűtené az aprópénzt is és a dobozos üdítőt is... nem beszélve a CD és DVD audio lemezekről, ha éppen oda teszem őket..
ad4/ Ezek lelestek valamit, a TL mennyezetéből szolid kék LED fény világítja meg éjjel a középkonzol váltó környéket... Persze a kék nem piros.
ad5/ Vajon a teljes értékű pótkerék mire jó? 1. Nehéz és állandóan cipeled, 2. Helyet vesz el a csomitartóból, 3/ Mondjuk kötött forgásirányú ill. aszimmetrikus gumik esetén mire jó??? A gumisig eljutni a vészkerékkel is tudsz. A legjobb a gumijavító szet+ kompresszor. A nagyseb. gumikat úgysem merném javítva használni!
Más?
VW-re harapok!
Különben meg mit is ugatok, amíg magam nem próbáltam, nem igaz???
Bocsika....
2005. április 19. 19:52:59: megválaszolva barko 0 által,
→ #140 2005. április 19. 19:25:10: megválaszolva mano + által,
→ #134
Szóval:
- fülek (műanyag kampók) a csomagtartóban a szatyroknak, persze lehajtható
- tényleg kinyiló csomagtartó (nem csak kipattanó, amit meg lehet b*szni)
- ledes hátsó lámpák
- külön fogasok a B-oszlopon
Szerintem ez nagyon hasonló a jelenleg már csak rémálmaimban előkerülő Mlada Boleslav-i végtermék extráihoz, abban ezek jók voltak, csak 22ekm alatt nem igazán találtam meg a helyemet benne és a jelenlegi i-CTDI-hez képest egy traktor volt.
2005. április 19. 16:34:06: megválaszolva barko 0 által,
→ #111
Apró ötletek, amik eszembe jutnak:
- rejtett esernyőtartó (!) a bal első ajtóban
- nincs kézifék, illetve csak egy gomb a műszerfalon
- hűthető kesztyűtartó ÉS középkonzol (fújja a hideget az üdcsire)
- vörös ledek a tetőben, éjjel a króm tükrözi csak vissza, nagy feeling állítólag
- teljes értékű pótkerék
mindjárt folytatom...
2005. április 19. 19:02:44: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #132 2005. április 19. 16:30:13: megválaszolva barko 0 által,
→ #109 2005. április 19. 16:26:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #107 2005. április 19. 16:26:14: megválaszolva coyote_ + által,
→ #106
Miért kell erre folyton emlékeztetni a piszok mázlistáját???
Segédeszközzel könnyü!!!(VSA).
Jaj,de szép példa jutott eszembe:
Olyan,mintha Barko mübránerrel 10 perc alatt elégítene ki egy nőt,
én pedig a nyomorúságos p.csömmel 12 perc alatt...
Melyikünk élvezett nagyobbat?????
/ nem megsértődni Barkó!!!/
Na,nem is ez a lényeg,a Kecskés túráról hazafelé jövet új szlogent kéne bevetni,gondolkozzatok fiuk!!!!
Inkább kevesebb ötletes dolog,de legyen abszolut korrekt fék és futómű!
Egy belűlről is hűthető pohártartóval nagyon korrekten meg lehet halni,azonban egy jobban működő ESP/VSA megmentheti az életed.
Csak tömören ,ennyi a véleményem.
2005. április 19. 16:15:11: megválaszolva barko 0 által,
→ #103
Az imént teszteltem egy 2.0 PDTDI Passatot.
Gyönyörű kívül belül. Annyi apró ötlet van benne, amit bizony az enyémben szerintem még két generáció múlva sem fogok viszont látni.
Mentem is vele. Az eladó srác (akitől modort, hozzáállást és viselkedést pedig egy-két Honda szalon tanulhatna), vezette elsőként, mikor is megmutatta, hogy az autó nem szitál vészfékezéskor, csak a kormány kell határozottan fogni, és a fékút is rövid. Majd egy körforgalomba érve az "átdolgozott" ESP áldásos tevékenységére hívta fel a figyelmet, mely a tök vizes úton nagy hatékonysággal tartja a kitörő farát az úton. Ez tényleg jól érezhető volt, ha nincs, az autó simán kipördül.
Ezek -mint mondta- a legnagyobb fejlesztések az előző generáció óta.
Na gondoltam, ezeket a teszteket én is kipróbálom az enyémmel iziben. Fékeztem, simán megálltam (szerintem még hamarabb is), az enyém sem szitált, sőt még a kormányt sem kellett szorítani. Egyszerűen megállt.
A körforgalomban az én VSA-m szintén tette a dolgát, de nem azért hogy a farát megtartsa, hanem hogy az utón tartva a kocsit én tovább gyorsíthassak.
Vagyis érdemes volt vezetnem a Passatot, mert rájöttem, hogy aminek ott most nagyon örülnek, az az enyémben másfél éve benne van, és úgy teszi a dolgát, hogy az nekem tök természetes.