Egy monoton hang elkezdett hallkan mondogatni az agyamban : RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE ...
Nem tudom meddig bírok ellenállni neki, szerencsére szegény az eklézsia, úgyhogy elkapkodni úgysem tudok semmit...
(Jut eszembe valaki igazán elvihetné már a kerékpárhordozót...- Honda adás-vétel topic #6698as beirás-
ha lemegyek a garázsba a bicómért, mindig majd kitöröm benne a nyakam...)
Azért is izgat a p-box, mert az esetek döntő töbségében nyugodtan, különösebb vadulás nélkül vezetek, de ha kell, úgy hörrenjen meg az motor az ember feneke alatt, hogy futkározzon a hátán a hideg a gyönyörűségtől ...
A Power-Box nagyon érdekel, majd remélem mindenről részletesen beszámolsz, akár emilben is, ha a többi sporttársat esetleg untatnánk ...
A cascórol annyit, hogy gondolom mindenki mérlegel.
A saját hibás eseményeket én úgy játszottam le magammal, hogy az elmúlt 15 évben nem volt ilyenem,és azt a zsetont egy virtuális dobozba képzelve bőven belefér egy-két nagyobb törés is, ráadásul nem kell napokat anyázni a biztosítóval...
A lopáskár cascó nélkül pedig tényleg rizikó, nehéz lenne tagadni...
(Ráadásul pár éve egy volt barátnőm hondáját lopták el tőlem, ki is kellett csengetnem neki...
A kollégáim szerint szeretem a kihívásokat... Rángatózik is a szemem alja rendesen, mint a Jégkorszak c. rajzfilmben a mókusnak, már aki látta...)
Áll. létezik csak lopás elleni cascó, bár én eddig csak 2-5 év közötti kocsikra szóló konstrukciót találtam...
Jut eszembe, milyen színű a verdád ? ( az enyém gyöngyházfekete, minden kosz meglátszik rajta, úgyhogy állandóan mosom, nem is tudnák ellopni...)
Asszem ezt kivesézzük majd pécset 2 hét múlva Mondjuk én még nem is mentm vele így nem tom mit tud a kávédaráló, de majd jővőhéten megérzékelem aztán úgyis fog kelleni
Ezeknek,az utólagosan beépített berendezéseknek Power box a gyűjtőneve,gyk. hasonló megoldással dolgoznak.A lényegük,hogy nem kell az ECU-hoz nyúlni (hála isten!!!),hanem egy külön stekkerrel kapcsolódik a gázolaj nyomásszabályozó rendszeréhez.Tehát valamilyen szinten kicsit átveri az ECU-t,de még bőven a tűréshatáron belűl.Csokiék külön hangolják autónként a motorhoz,ellátják hőm.kompenzálással,padon mérik,stb.
A megnövelt üzemanyagnyomás hatékonyabb porlasztást jelent,illetve ha tényleg padlózod,több a bevitt tüzelőanyag.
Érdekes tapasztalataim vannak vele,normál használat mellett kisebb az üzemanyagfogyasztás,rugalmasabb az autó,nem érződik a turbólyuk,azonnal reagál a gázadásra,mint egy benzines.
A motort nem tudja károsítani,hiszen nem drasztikusan emeli a teljesítményt/nyomatékot,nem nyúl bele a turbónyomásba/rendszerbe.
A Honda mérnökei dolgoznak??? Most egy világ fog összeomlani benned,az biztos! Az Accord befecskendező rendszere,és ECU-ja BOSCH.... ,a mérnökök majd a ráncfelvarrásnál fognak dolgozni konkrétan az tuti!
Ja,nekem a vadi új,1500km-t futott Rönyomba építették be,azóta hiba mentesen üzemel +6000km,a cégnél szinte csak én kapok visszatérítést üzemanyag megtakarítás cimén,peditg én 120-140 között járok a géppel!
a casco mellet is védeni kell az autót, mert had ne számoljam ki hogy mennyit buktam az autón még úgyis hogy fizetett a casco... és az enyém relatíve olcsó autó volt kis bukással... nagyértékű autó nagyobb bukás.
Szóval sztem casco+rejtett bizbaszok+mechanikus védelem!
2005. április 20. 11:51:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #176
Szerintem a gumi hangos, nekem is a gyári van.
Hát ha nem is P-Box a neve, valójában mégis az! (Power-Box)
A berakás előtt és után is mérve lesz, tehát műszaki szemmel is értékelhető lesz az eredmény, nem csak érzelmileg. Enyémben is van VSA, néha sikerül működésbe hozni.
Igazad lehet a casco-t illetően, de még nem említetted a sajáthibás nem várt eseményeket, ami, ha megtörténik biztosan néhány 100eFt-ba kerülhet ennél a típusnál és szerintem nincs az a komoly riasztó, amitől teljes nyugalommal bárhol úgy hagyhatnád ott, hogy biztosan meg is találod. Teljesen mindegy, hogy risztóval vagy nélkül viszik el az autót, csak akkor látsz vmi pénzt, ha van biztosításod. ( jó esetben!)
Ezek szerint neked nem hangos a futóműved...apropó, milyen gumid van fent? nekem a gyári Michelin
Pilot Primacy 205/55 R16 91V a gyári könnyűfém felnin.
Az az izmosítás nagyon érdekelne, gondolom alaposan körülnéztél.
Érdekelne a végeredmény(ez is p-box?).
Kiváncsi vagyok, mik lesznek az első tapasztalataid. Az enyémben van VSA, talán nem árt, ha az erőt át is akarom vinni a gumikra...
A cascón én is nagyon gondolkozom(tam), csakhát a legolcsóbb is havi 16E körül van, az öt évre kb. 1Milla...Itthon, munkahelyemen garázsban állok, igazából nem tudják kifigyelni, a védelem arra kéne hogy egy esetleges vásárlásnál, mozinál a helyén találjam a verdát...
Egy nagyon komoly védelem is kijön 130E körül, a Cascót meg csak fizeted, fizeted, egyre rosszabb szájízzel...
2005. április 20. 11:38:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #174
Finoman tapogatózom motortuning-ügyben(P-BOX),de nem igazán vagyok képben.
Érdekelne a véleményed(jobban, mint a hivatalos honlap szerinti parasztvakítás...):
hogy müködik valójában, károsíthatja-e a motort, okoz-e fogyasztástöbbletet,beraknád-e új autóba, stb...
Valahogy nem értem, hogyha ennyire jó, miért nem gyárilag hangolják ilyenre, hiszen dolgoznak rajta a honda mérnökei jó pár évig...
Az enyémben már van 36ekm, én már nem óvatoskodok vele, de nagyon ritkán van olyan, hogy kevés a 4000 fordulat alatti tartomány.
Igen, az előzést is szokni kell, nem úgy indul meg, ahogy egy benzines, kicsit korábban kell belerúgni a gázpedálba és nem feltétlenül kell visszaváltani. Szerintem ezzel is lehet nagyon egyenletesen közlekedni mindenhol alacsony fordulaton, majd megszokod!
Sebességet én sem érzem, az utazó 160 vagy egy kicsit több.
Én a zajt a gumikra fognám.
ÖK talált nekem megfelelő izmosítást és, ha minden igaz a jövő héten sikerül berakatnom Csoki topictárs által Pécsett. Ez ügyben keresd őket!
Van CASCO-m, igazából nem hiszek a riasztókban, biztos jó, hogy felhúzza az ablakokat, SMS-t küld, stb., de szerintem nem riastja el a tolvajokat, akkor meg fölösleges pénzkidobás. Egyedi rejtett kapcsolóban hiszek.
Üdv.: Mogyi
Örülök hogy már ketten utazunk dízelben, van összehasonlítási alap.
Három hete hajtom a vasat, az első benyomásaim :
1.,szoknom kell.Mondjuk még csak 3000km van benne, óvatosan hajtom, de érdekes a karakterisztikája...
(1.4is 90LE civicből ültem át, valszeg ez is számít)
Én a tesztekkel ellentétben érzem a turbólyukat.2000 től szépen megindul, de nagyon nincs értelme pörgetni, elgyengül 4000körül, váltani kell.
A kisciviccel valahogy "lineárisabb" volt a közlekedés városi, elővárosi forgalomban.
Egy előzésnél kiteszem az accordot, gondolkodik pár tizedmásodpercet, aztán 100 métert ráver bárkire ötven méteren.( csak azt a pauzát szoknom kell idegekkel)
Az is igaz, hogy rohadtul nem érezni benne a sebességet. A 140-150 unalmas tötymörgésnek tűnik, félek hogy előbb-utóbb gondjaim lesznek a yarddal.
Negatívum: Szerintem hangos a futóműve, persze lehet, hogy a gyári michelin gumik hangosak valamiért...
Kicsit visszaolvastam a hozzászólásaidban, és láttam hogy nézegetted a motortuningokat.Érdekelne hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem nyúlnék hozzá, de beszéltem olyan tulajjal, aki P-boxot használ, állítólag 180LE- 410NM; állítása szerint brutállis versenyautó lett tőle.
(Accordból ült OFF jaguar x-type-ba ON majd eladta és visszaült az Accordba, mert szerinte nem egy kategória a kettő...)
Riasztóügyben hogy állsz ?
2005. április 20. 09:41:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #171 2005. április 20. 02:23:00: megválaszolva Lordie + által,
→ #168
Hát azt mindenképpen, hogy nem forog 8000-ig! És a többi szoknivaló is ebből fakad, 1500-tól már használható az autó rendesen, 3000-nél már gőzmozdony.
Tényleg nincs dízel hangja, alapjáraton enyhén morog és a kormányon érezhető, hogy olajkályha hajtja. A fogyasztás is szokható, a hétvégén 680km-t mentem 6 és fél óra alatt, 6,6l/100km-rel.
Akkor már ketten vagyunk olajosok!
Gratulálok, szerintem jól választottál! Én január vége óta hajtom az enyémet, miután megszoktam már én is vigyorgok!