HONDA fórum
2024. július 9. kedd, 16:52,  Lukrécia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#36 Tonx +  2004. április 5. 18:27:30 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby: itt vannak az én tipptyeim is:)
1: nekem 90 és 60 között ráz enyhe fékezéskor. Valszeg jobb első felső gömbfejcsere.
3: sokat parkoltál mezőn beköltöztek a tücskök
4: ha vízpumpa van bontottam:)
5: napfénytetőm már nincs eladódott.
6: nézd meg az egyik gyertyakábelt, nekem is csinálta majd az egyik kábelt kicseréltem és fasza lett. Legegyszerűbb megoldás: szerzel egy storboszkópot amivel a gyujtást szokták belőni és végigprobálod az összes kábelnél.
7: nekem is de csak most kezdte, állítólag a dugók vannak megkopva egy kicsit, amit hallottam hogy ez van ezzel kell élni. Czettli Zsolti nevét említették emellett:)
8: ne akard tudni nekem mennyit eszik:) Pedig állítólag már nem is füstöl annyira mint tavaly pedig most valami gagyi teherautóolaj van benne.
10: miért essen vissza??? Tán fékezel??:)
A fogyasztáshoz meg grat. egyszer sikerült nekem is sikerült 7 liter alá jutnom egy kicsivel csak de sikerült asszem 100km lejtő volt:)

#25 szabe 0  2004. április 5. 12:00:40 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby:
1. nemtudom :)
2. villamossági szempontból át kellene nézni az autót, és műszerrel megnézni a benzinpumpa vezérlését (12V) hátsó ablaktörlőzés közben.
3. ez a ciripelés egy kitöltési tényezővel vezérelt mágnesszelep lehet, ami elromlott. Nekem is van egy ilyenem a benzin párolgás visszavezető/szellőztető EVAP rendszeremben ugyanilyen hangot ad néha a mágnesszelep. (egy kis fekete hengeres alkatrész, amibe két vákuumcső és egy elektromos csatlakozás megy.
5. szervízkönyvben majd utánanézek és belinkelem a napfénytető elektromos bekötését, és abból kell kiindulni.
Lehet, hogy 4-es és 6-os hiba összefügg és a víz miatt áll le a henger (gyertya)
Ha nem így van, akkor gyujtáselosztó + rotor átnézése + gyujtásbeállítás + új gyertyák + kábelek kimérése.
7. 3000 Rpm valami rezonnancia lehet, valami nincs lerögzítve, csörög, vagy szelepbeállítás. Próbáld ki hegynek fel csörög-e ugyanígy magas seb. fokozatokban. Ha igen akkor szelepbeállítás.
8. normális főleg, ha tolod neki
9.-10. alapjárati pótlevegő szelepet ki kell tisztítani, majd az alapjáratot beállítani. Ha nem javul, akkor vízhőmérséklet érzékelőt megnézni/cserélni, vagy nincs benne elég víz vagy levegős a víz. Ezek okozhatják.

hol laksz? Miskolc környékén meg tudnám nézni az autódat!

Üdv: szabe

#21 szabe 0  2004. április 5. 08:27:26 re: #16 (nemtom 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby: 9-10-re lehetne válasz, ha megírnád milyen autóróol van szó, milyen mocival..

#20 CTDpeti +  2004. április 5. 08:24:00 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby, a 9-es és 10-es tünet majdnem természetes is lehet, ezt a PappLacival kiveséztem egyszer személyesen, az én gépem is csinálja nagyritkán és az övé is csinálta. A hűtőfolyadék rossz hír, lehet úgy hengerfej hogy nem is habosodik az olajad...:(
Nekem amikor ciripelés volt akkor egy generátorcsapágycsere megoldotta.

#19 Accord CoRn3L +  2004. április 5. 01:46:28 re: #17 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
nekem hátul dobfékem(sajna) és mikor ovális volt a fékdob akkor is berázta a kormányt fékezésnél...

#17 -Törölt felhasználó- 2004. április 4. 18:41:14 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha fékezésnél beszitál a kormány, az első tárcsa miatt van.
1oe km ként 1 lityi olaj meg teljesen normális.
2004. április 5. 01:46:28: megválaszolva Accord CoRn3L +  által, → #19 

#16 nemtom 0  2004. április 3. 22:41:27 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Milyen vasad van?

Egy két dolog ismerős... Mondom számok alapján... :)

1. Kormány ráz: Ez nálam a merevítő volt a futóműben...

2. Ablaktörlés közbeni kattogás: ez a reléből jön, az, hogy az ac pumpa behal tőle, azt nem tudom mitől van...

3. A ciripelést az injektorod adja szerintem...

6. Valahol letestel a gyújtáskábeleid közül valamelyik... Hideg motornál a pára miatt áthúz, amikor felmelegszik a motor, és elpárolog a pára, nem húz át... január februárban ezzel szívtam én is... Nézd át a kábeleket, mozgasd meg, és rögzítsd őket újra... És főképp hideg motorral ne akarj száguldozni vele...
Az enyém el lepusztított roncs, de még így is megvárom, amíg felmelegszik a motor, mielőtt egyáltalán elindulnék vele...

Ennyi volt ismerős a listádból... :)
2004. április 5. 08:27:26: megválaszolva szabe 0  által, → #21 


Az eredeti hozzászólás
#15 rooby +  2004. április 3. 21:39:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hjam, a "vas" birja a kikepzest, de nalam mostmar akadnak jocskan hibak:
1: Kormany raz ha fekezek, ha siman gurulok, akkor nem annyira eszreveheto, de van. Veszfekezeskor mint a vaj. Nem is huz egyik oldalra se. Gombfejektol szilenteken at gyk a teljes elso futomu felujitva! Kiveve a csapagyakat es a feltengelyeket. 15"-os felnivel mar vezethetetlen a gep!!! :( (((((

2: Hatso ablaktorlo mukodese kozben vmi kattog a muszerfal alatt. (nem birtam fullel behatarolni) A kattogas ritmusa az ablaktrolo mozgasaval egyenletes. Ezzel egyutt a motor fulladozik mikor a kattogas hallhato. (Sztem ekkor a benzinpumpa nem nyom eleg benyat...)

3: Absz szabalytalanul a motorter bal oldalabol ritkan magas rovid "ciripeles" hallatszik. Menetulajdonsagokban semmi eszrevehto nem tortenik ekkor, de egyre gyakrabban hallom, es kezd idegesiteni. :/

4: Mostanaban 1-2 liter (!) hutofolyadek rendszeresen eltunik a rendszerbol. Kb 10-14 nap kell ehhez. Vizpumpa, vagy hengerfej? Ragondolni se merek melyik az... :/

5: Napfenyteto csak nyithato. Kontaktokat mar tobbszor atneztem, de semmi rosszat nem talaltam. Hosszas probalkozasok utan hajlando csak bezarni.

6: Hideg motornal gyorsitaskor kihagy 1 (vagy tobb) henger. Ilyenkor ofkoz gyorsitasi kiserletrol lehetne inkabb beszelni... :] (persze ez lehet h mar vmi mas hiba kovetkezmenye)

7: Meleg motorral gyorsitaskor 3000rpm korul ugy csorog a motor, mint egy oreg wartburg. :) )

8: 10000km alatt kb 1liter olajat elcsipeget. Magas a HC, es a CO is vszeg emiatt... (szelepszar, vagy komolyabb gaz?)

9: Az alapjarati ford hidegen stabil 1500 es a melegedessel aranyosan szepen csokken. Meleg motornal teljesen varatlanul felporog 1000-1500 ig. Kis ido mulva minden visszaall normalis helyzetbe... :o

es vegul (mert nincs kedvem tovabb sorolni:) ) 10: Tartosan 5000rpm feletti hasznalat utan a fordulatszam alig akar visszaesni, soot, van hogy rovid idore inkabb felporog. Lehet hozza vezetestechnikailag alkalmazkodni, de nagyon kellemetlen...

Es hogy pozitivumot is emlitsek: Nyugdijas tempoval raerosen utazgatva. (Ez gyk a kresz betartasat jelenti :D ) 4,9-5,3 liter/100km Kicsit sietosebbre fogva 5,5-6 liter/100km. Telen meg soha nem mertem 6liternel tobbet. Ezek az adatok vegyesen tartalmaznak orszaguti es pesti dugo araszolgatos utat. Hat en ezert szeretem a Hondam! ;)
2004. április 5. 18:27:30: megválaszolva Tonx +  által, → #36 
2004. április 5. 12:00:40: megválaszolva szabe 0  által, → #25 
2004. április 5. 08:24:00: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20 
2004. április 4. 18:41:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #17 
2004. április 3. 22:41:27: megválaszolva nemtom 0  által, → #16 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.36, 0.74, 1.08
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.243 mp, 13 query