Négyszögtengelyes monoblokk, magával a csapággyal nem kell foglalkozni. Ahogy Yaroslav is írta, ahol fém a fémmel érintkezik, onnan kattogás jöhet. Ez a te bringádnál lehet a váz és az excenter között, vagy lehet az excenter és a monblokk között. Mindkettő szereléséhez kell hajtókar lehúzó szerszám, a középcsapágyhoz egy másik is. A szíjfeszességet a gates telefonos applikációjának segítségével tudod beállítani.
Az agyváltóhoz ne nyúlj, ha nincsen rá panasz. Ha pedig van, vagy csak szeretnéd megnézetni, akkor Choma Dávidot ajánlom. Én mondjuk szétszedtem a sajátomat, de az én vagyok ????.
Nem tudok mémet linkelni de szerintem mindenki ismeri vmilyen formában a "Nem romlott el, ne akard megjavítani" örök igazságot!
Jó eséllyel vmi monoblokk rendszerű középcsapágy van benne. Ez egy komplett, zárt egység, érdemben egyben cserélendő.
Viszont előfordulhat, hogy recsegős-ropogós hangok jönnek onnana lentről, de ilyenkor érdemes először, egy kiszedés->menetek tisztítása/zsírozása->visszarakással kezdeni. Viszont ehhez már célszerszámok kellenek a kialakítás függvényében.
Jut eszembe, a bringa specje az első, s hátsó kerékagyra írja, h Shimano, a közepére nem írja, csak hogy Gates a hajtókar.. Itt kellene akkor vmit karbantartanom? Mer én még nem szedtem szét semmit zsírozni, vagy bármi mást, a kezelési sem írja..