Mentem egy hosszabbat a géppel, komfortosítani fogom (állítható stucni, más nyereg), viszont az áttétellel egyelőre nem tudom mit kezdjek. A láncváltót elöl a középső, hátul a 6-os fokozatban használtam, ezt szoktam meg. No most reménykedtem, h itt a hátsó 8 sebesség ugyanaz a kiosztás, mint a láncváltón, s akkor nem kell más áttételt megszoknom. Sajna nem így lett, az 5 rövidebb, a 6 hosszabb.. Aztán rájöttem, hogy valszeg az áttétel ugyanaz, viszont a ballonos, 29"-es gumi miatt hosszabb lett a végáttátel. Azt viszont nem akarnám lecserélni, túl új, meg tetszik is, vhogy stabilabb, meg ezt a Marathont nagyon dicsérik defektállóság ügyileg, nekem meg az fontos. Sz'al tán combosodnom kéne, s akkor tán a jelen kiosztás is megfelelő.. :-)
Jól látom hogy ezen Shimano BR-MT200 fékek vannak? Vagy a tieden még más típus (ezt a 2019-es Cube Travelnél láttam).
Ahogy nézem egy egy 40 eurós fékszett szóval nagyon belépő hidraulikus, túl sokat nem szabad várni tőle, megállít de ennyi.
Jah, a gumi nem terepgumi, viszont ahogy néztem, a drágább utcaiak közé tartozik (Schwalbe Marathon Almotion 55-622), úgyhogy biztos yo lesz.. Azt mondták, h komfortosabb a ballonos kerék, kevésbé sérülékeny a felni, a nagyobb légellenállás meg sztem f.szság. Csak furcsa elől a nagy bumszli, nem volt még ilyen vastag gumis gépem. :-)
Tekeregtem már vele rövideket, jó lesz ez, a geometria is jó, de azt továbbra sem érzem, h a fék akár csak jobban fogna, mint a V, vagy bármi így érzetre..