Utána olvastam elég sokat, nem csak a magyarra átfordított külföldi cikkeket. Kvázi az van, hogy a H-tól átvett mindent a RB, most saját kézben volt már a teljes motorrészleg, átcsábítottak egy rakás mérnököt is. Most annyi történt, hogy a Fordtól is érkeznek mérnökök, meg technológia (és ami a lényeg: teherautókkal hozzák a pénzt), de ugyanott fogják gyártani a motort. A Fordnak semmi beleszólása nem lesz semmibe, Helmuték döntenek mindenről. A porsche ezért nem lett partner, mert ők bele akartak szólni a dolgokba.
A Ford lényegében a RB farvizén akar VB lenni, hiszen az oroszlánrészt a RB végzi, annyi, hogy a lóvéért meg a technikai segítségért cserében a logo ott lesz a kocsin. Szóval elvileg nagyon okosan csinálja a RB, hiszen szinte semmi sem fog változni. A mostani mérnökök csinálják a következő motort is. Ami még slusszpoén, hogy ugye új gyártóként egy csomó kedvezményt megkapnak.
Szóval Kázmérnak is meg rooby-nak is igaza volt valamilyen szinten.