HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 07:14,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139779 teletxt 0  2023. november 5. 09:45:38 re: #139776 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az mfactory oldalán az alábbiakat írják a helical/torsen lsd-hez:

"No-Load/One-Wheel Syndrome
A common misconception is that a Torsen-Style Differential is useless under a no-load situation (e.g One wheel in the air). Although true to an extent, this no-load situation does not apply to the modern day car with Traction Control (or eDiff). For those without traction control, there is a very commonly used solution to the problem (used by professional race car drivers over the past 30+ years) that our competitors will not tell you; simply left-foot brake"
2023. november 5. 17:20:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139780 


Az eredeti hozzászólás
#139776 KawaBazsy 0  2023. október 31. 13:30:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ma reggel pöcsörgött kicsit az eső, utána esőgumi ide vagy oda, kisebb gázra is forgott el az eleje kanyarban. Sz'al ha megtartós lenne a kocsi, első dolgom az a jó kis csigakerekes diffizár beszerelése lenne, attól még gyári marad a kocsi..
HA vkinek van ilyen esetleg, egy dolog érdekelne. A torsen hátránya ugye, h mivel nyomatékkülönbségre zár, ezért a nyomaték vmely szorzatát tudja a másik kerékre átvinni, s ha ez 0 (teljesen kipörög), akkor ugyanúgy megáll, mint a nyitott. Vmely Toyota terepjáró egyik tengelyére úgy tesznek ilyet, h raknak bele elektronikus zárást is, ha ez bekövetkezne.. Ez az utólagos cucc ilyen, tehát tud így zárni?
2023. november 5. 09:45:38: megválaszolva teletxt 0  által, → #139779 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.12, 0.24, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 7 query