HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 12:19,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139656 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:23:47 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na igen, motorkerékpárnál nincsenek ilyen low cam meg hi cam cuccok, mivel fix a vezérlés.
2023. szeptember 17. 18:27:07: megválaszolva Tonx +  által, → #139657 

#139652 grego +  2023. szeptember 17. 17:29:39 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bezzeg az FK2 Bosch ECU...
2023. szeptember 17. 17:30:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139654 


Az eredeti hozzászólás
#139651 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:25:51 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát az én véleményem szerint az ilyen piggyback cuccoknál mint ez a PowerCommander még egy előre megírt program is jobb lehet. Programozás azért nem annyiból áll, hogy gyújtás meg benzin, főleg egy Hondánál.
Vegyünk egy Accord 2.4 ECU-t. Van 2db VTC tábla VTEC alatt (Low Cam) és VTEC felett (High Cam). Ezzel tudod szabályozni, hogy a szívó tengely adott fordulaton és vákuumon mekkorát fokoljon.
Van 5db Low Cam Fuel, 5db High Cam Fuel, 5db Low Cam Ignition, 5db High Cam Ignition, 5db Low Cam Knock Limit, 5db High Cam Knock Limit, 1-1db Knock Retard, 1-1db Knock Sensitivity, 3-3db WOT Enrichment tábla, és ezek csak az alap táblák amik az üzemanyagot és a gyújtást változtatják. Ezeken kívül van egy rakat gyújtás és üzemanyag korrekció motor hőmérsékletre, beszívott levegő hőmérsékletre, fordulat/gázpedál/sebesség kompenzálás, hengerenként külön gyújtás és üzemanyag korrekciók..stb. Táblák amivel szabályzod, hogy mikor legyen WOT és mikor ne, mikor váltson a VTEC és mikor ne, gázpedál/pillangó nyitás, befecskendezési szög...stb..stb. Ezeket egy piggyback-el nem fogod tudni soha felül írni, de egy előre megírt programmal tudod változtatni. Hiába állítod a benzint meg a gyújtást, ha a többit nem állítod akkor sokat nem érsz el vele. Ráadásul állíthatod piggyback-el a gyújtást, ha a motorvezérlő folyamatosan rá korrigál és dinamikusan elveszi a gyújtást. Olyan motoroknál lehet értelme ahol nincsenek ilyen korrekciók, de 2003 utáni Honda ECU-nál már nincs.
2023. szeptember 17. 18:23:47: megválaszolva Csizi 0  által, → #139656 
2023. szeptember 17. 17:29:39: megválaszolva grego +  által, → #139652 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.4, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.062 mp, 8 query