HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 14:44,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139620 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:21 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
2023. szeptember 4. 11:09:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139623 

#139619 Dontwalk +  2023. szeptember 4. 10:43:51 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K24-nél 6800-nál vált a vtec. Gyárilag persze
2023. szeptember 4. 11:06:28: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139622 
2023. szeptember 4. 10:47:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139621 


Az eredeti hozzászólás
#139618 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 09:27:59 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
2023. szeptember 4. 10:47:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139620 
2023. szeptember 4. 10:43:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139619 


Nem találtam megfelelő információt a szerkesztésekhez.



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query