HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 15:05,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139618 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 09:27:59 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
2023. szeptember 4. 10:47:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139620 
2023. szeptember 4. 10:43:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139619 


2023. szeptember 4. 09:28: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139532 grego +  2023. augusztus 9. 15:01:03 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC."

Izé turbósok:
FK2/FK8/FL5: kipuff oldalon van VTEC csak
10 gen 1.5T: sehol sincs VTEC
10 gen 1.0T csak szívó oldalon van VTEC
2023. augusztus 9. 15:35:08: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139533 

#139526 Tonx +  2023. augusztus 8. 20:30:34 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›  +1 | rejt
És a részterhelésnél a szívó oldalra vissza is nyom egy kis benzin levegő keveréket.

#139523 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 20:10:07 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, akkor a 8 gen 1.8 hasonló a Vtec-E-hez.. Ott is takarékos vagy normál üzemállapot volt (Eco módban az egyik szívószelepet csak kicsit nyitotta, így szegénykeverékkel ment a motor).
2023. augusztus 8. 20:23:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139524 


Az eredeti hozzászólás
#139522 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:59:26 re: #139521 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között

- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.

Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
2023. szeptember 4. 09:27:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139618 
2023. augusztus 9. 15:01:03: megválaszolva grego +  által, → #139532 
2023. augusztus 8. 20:30:35: megválaszolva Tonx +  által, → #139526 
2023. augusztus 8. 20:10:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139523 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.36, 0.3, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.16 mp, 11 query