Pont írtam Kawának, hogy amikor megvolt a 7gen 2.4exem, pont egyidőben volt vele a 159-es alfám (nekem az egyik legmegbízhatóbb 1.9jtdm8v volt). A legkényelmesebb hosszútávú utazóautóm volt, és sokkal jobban szerettem, mint a 7gen accodot. A 7gen max 1 évet volt meg, az alfát meg 2 év után adtam el. Ez elmondja, hogy melyiket szerettem jobban. Hibátlan volt? Nem, előjött vele DPF tisztulási probléma, 1,5 hét állás után lemerítette az akkut, cseréltem egyszer EGR-t, meg az ismert gyenge váltója elkezdett csapágyhangot adni. De olyan kényelmes volt az ülése, hogy a Lexus LS400-at 2x kenterbe verte, az LS430-hoz képest is kényelmesebb volt, de ahhoz képest mondjuk hiányzott belőle a szellőztetés, de egyszerűen jó érzés volt beleülni, és utazni vele. Sőt ránézni is jó volt. Hogy én a 2.4-es 5hengeres jtd-t meg merném-e venni, hát az jó kérdés. Azt mondják az vagy hengerfejes volt, vagy lesz. Ha rendesen megcsinálták, akkor lehet, hogy jó az. De azért azt el kell ismerni, hogy a várható megbízhatóságban az alfa a legutolsó a listádban.
Mindezt úgy, hogy jelenleg 6 japán autóm van, de rendszeresen elgondolkozom, hogy újra veszek egy 159-est.
Ha sokat vergődsz, próbálj ki accordot etc..
Majd gyere le, non facelift mazda 6 automatát is próbálj ki, és lenyugszol.
A franc venne kézit, lejtőn megyek kis fék, visszadobja ugy ahogy kell, ha megyek simán lenyomom a gázt kb egy ezredmáosperc alatt kettőt dob vissza..
Ha csak ráérek és megyek, csak a fordulatszámról mondod meg hogy váltott, autópályán 130nál forog kétezer párszázat.
1-2-3 rövid, szeritnem az ats-t ott megfogja, sajna felette nem, mert a többi fokozat hosszú, de egy előzést autóúton ugy elvégez ahogy kell.
1350 kg az egész nagy batár állat autó (8g accordnál is nagyobb) úgy mozog és fordul mintha 1 számmal kisebb lenne az egész autó, miközben pontosan arra van amire kell családdal elutazni..
BP lefkada, én is megtettem, dozer is lenyomta az enyémmel, mindenféle nyomorgás gémberedés nélkül szálltunk ki.
Egyetlen hátránya a 19es kerekek miatt kicsit a futóműve sprőd érzetet kelt, a faceliftnél megoldották, de nálam a szarabb van, és az se rossz..
A megbízhatósága biztos rossz, mert az enyém nem romlott el.
Titkos trükk, ha nagyon tolni akarod neki, orangevirus tuning, facebookon keress rá, megcsinálják remote, nálam van hardver ami kell hozzá (legalábbis meg kell lennie de rég nem láttam), a tuned ats paramétereit tudni fogja csak emellett egy batár kombi lesz..
Olvasom itt sracok, h mirol irogattok. Nekem van egy gyonyoru elado 2.4-es automatam es a kutya nem hiv fel Ez altalaban azt szokta jelenteni, hogy dragan adom, ami lehetseges, de ha viszont a tobbi auto melle allitom, akkor eszembe nem jutna engedni.
Nekem volt szerencsem menni 2.0-as automataval is, es szerintem meg igenis erzodik a kulonbseg. Ha masban nem is, az en autom sosem valt vissza 3-ba az emelkedon, hiaba vagyunk benne 4-en es hiaba vagyunk nyakig pakolva. Az ismerosom, akinek 2.0-as volt, ezen panaszkodott a legtobbet, hogy mennek 140-nel a palyan, be van nyomva a tempomat es az emelkedon visszadobja neki 3-ba 5-bol, felbog a motor, a gyerekek meg felriadnak hatul.
Johnny, ha van kedved, gyere el, szivesen megmutatom a kocsit...
Nagyon kevés autóban látom értelmét a manuálisnak. A legtöbb szempontból sokkal jobb az automata, még egy régebbi konstrukció is. Nekem az A6-ban az újonnan sem túl gyors tiptronic van, imádom. Ebben a Mazdába pedig egy összehasonlíthatatlanul gyorsabb váltót szereltek.
Automatával lenne érdemesebb venni? Jobb mint a kézi? Nincs bajom a lekvár kevergetésével.
Ahogy egyre jobban mászok bele a témába, egyre bizonytalanabb vagyok! 159-es, koppra kicserélt, felújított 2.4 jtd alfa, nagyon szép, tetszik, de félek tőle. Mazda 6 is nagyon tetszik, pláne 2.5-es motorral, de attól is félek mert nem ismerem. 9 gen Civic kombit próbálnom kellene még, az meg ezekhez képest harmatos, 8 gen accord kombiról (2.4) lebeszéltek...
Nagyon nem lesz ez egyszerű.