Hajajj, hosszú lenne, a lényeg, hogy FULL rendbe akarom hozni. Szerencsére jó kezekben volt, így bőven nem nulláról indulok, de ezzel együtt is van dolog.
Konkrét hiba az nincs, ezt le kell szögezzem, csak olyan dolgok, amik lehetnének újabbak vagy jobbak.
De a lényegi kérdésedre válaszolva, mert tudom mire gondoltál főleg: Plusz dolgok inkább optikai részről lesznek, (16-os felnik, új gumik, tervben van fóliázás is a karosszéria hiba javítása után) motorikusan nem nagyon akarok hozzányúlni, mert ez így a jó ahogy van.
Marha jó vele "cruise-olni" és leszarni mindent. Nem érdekel, hogy csak 90 ló, amikor ehhez a kasztnihoz teljesen elég az. Itt nekem nem ez számít, hanem az az érzés, hogy milyen rohadt jó futóművet tudtak ezek csinálni már '93-ban is, fogja az utat, lapos, széles, könnyű. Egyszerűen baromi jó és kész. Tegnap is, Mende is Gomba között olyat kanyarogtam vele, tiszta élmény volt, komolyan.
Ha egyszer is úgy döntök, hozzányúlok mégis a blokkhoz, akkor is marad az 1.5 szívó, ami maximum VTEC-esítve lesz, de semmi több. Semmi VTi, semmi K20-24 és semmi turbó. Ez így jó.