A V2 lényege ugye inkább a nyomaték, de ezzel együtt a 15 ló sem volt rossz tőle, főleg 4 ütem létére és tényleg lehetett vele alulról is menni, ezért ha csak haladtál a forgalommal 2-3 liter bőven elég volt neki.
Én is 2 ütemmel kezdtem amúgy és ja, én is pont '94-95 táján, de csak egy 50cm3-s 2 üteművel, talán ezt már írtam egyszer itt, egy Fantic Koala volt a kezdő szettem. Azzal aztán meg lehetett tanulni figyelni a nyomvályúkra, na meg okosan/óvatosan kanyarodni. Gimibe gurultam vele 2. osztálytól Pécelre.
szerk: De amúgy tök jó, hogy ezt itt beszéljük, ha erre járna egy zöld, plz tegyen át minket a Motoros topic-ba, legalább ott is történik valami.^^ (ezt át is teszem, de a többit ugye nem tudom )
Vicces lehet 125 ccm-em 2 hengerrel, olyat még nem próbáltam. :-)
Anno '94-ben Aprilia AF1-el kezdtem a motoros pályafutásom, az kis, sportos 2 ütemű volt, szintén 125 ccm, 1 henger, de 32 ló. Jól is hasított 8e fordulat felett. Ilyen kis chopperem is volt a kategóriában, egy Kavasaki Eliminator 125, a Honda VFR-em mellé vettem. Az akkori bnőm járkált vele. Én csíptem, mókás egy canga volt, s 3 litert evett, szintén sor1 :-). Monnyuk 2 személlyel nem vágott hátba a teljesítmény..