A fő gond hogy eu nem piac a hondának ahogy ezek szerint japán sem. És a föld többi részén még nem erőltetik ennyire a villanyautót. Mondjuk sosem értettem hogy miért kell 2-3T-s autókat csinálni amikor 800kg-ból és kis motorral simán lehetne használható autókat gyártani ami röhögve megfelelne a 95g co2 kibocsájtásnak. Nade a honda így itt elkésett a villanyautóval. Van az E aztán ennyi meg a hybridek amik azért mégsem a világmegváltók. Ha nagyot akarnának dobni akkor egy olyan aksival jönnének ki ami más mint a többié. Esetleg kisebb gyorsabban tölthető több energiát tud tárolni. És olcsóbb. De ezzel megint csak egy kis piacra lenne megfelelő autójuk. Jó kina is szép lassan/gyorsan bevezeti a villanyautókat de ott vannak a saját márkái amik nevetséges áron kaphatók. Amcsik még nem erőltetik az elektromos autókat, eu kis piac, a maradék meg jól elvan a benzines motorokkal.
Amúgy két hete kipróbáltam az E-t. Itt érvényes a kevesebb néha több dolog. Ha sofőr szemmel nézem. Ha utasként akkor meg nagyon jó az egérmozi a sok kijelzővel. De sofőrként nagyon sokat kell gyakorolni hogy az útra figyelés mellett tudjam kezelni a rádiót navit egyebet.
Remélem mire visszatérnek majd a gyártásba, addigra én is leszek olyan helyzetben, hogy megvehessem az első Honda teljesen elektromos autómat.
Számomra a Honda már nem egyszer bizonyította, hogy tud kézenfekvő és árban észszerű megoldást nyújtani, ha jól időzítenek a visszatéréssel és árban is majd okosan helyezkednek (lesz mondjuk kicsi és megfizethető modelljük is) akkor lehet ez még jó. (újra)
Remélem így lesz és az elektromos korszakban is lehetek majd/maradhatok Hondás.