P29 dugó jó választás tud lenni. Hengerfej portolás, az ami szívóban tud hozni, egy rendes kipufogó rendszer, 50-es átmenő, 4-2-1 leömlővel. Esetleg még hengerenkénti gyújtás. Szívósor, ha más nem, akkor a D16Y8-as szívósora, H22 pillangó. És keress valakit, aki felprogizza az egészet.
Hogy mi az ideális konfig az rajtad múlik! neked mi az?
Kérdés mennyire akarsz szívóban bele nyúlni? ha veztengelyt is szeretnél cserélni akkor az von maga után sok mindent, rugók, szelepek, szívósor, portolás....
Ha nem, akkor én esetleg tennék egy H profilos hajtórudat, meg vagy PM7-es dugattyút (D15B2-nek a gyária) ezzel igen megnőhet a CR-ed, függ attól, h mennyire pontos a dugattyú megmunkálása, de sanszos, hogy 100-as benya kéne, h ne csörögjön be, vagy P29 (D15Z1-nek a gyária) ez pupos dugó, viszont kisebb a kompresszió magassága a gyárihoz képest, ezzel is lenne CR növekedés, de nem olyan drasztikus mint PM7-el, viszont lehet ide is kéne a 100-as.
Egy hideg levegős szívórendszer meg egy leömlő és mellé egy jól méretezett és kivitelezett kipu rendszer biztos hozni fog némi lovat programozva.
Importuningon vagy RMS motorsport oldalán szerintem találsz már sok mindent.
Mi lenne a cél teljesítményben?
Sziasztok. D16Z6 motort tervezem a télen szétborítani és akkor már egy kicsit szeretném a teljesítményt növelni.
Mindenképp maradnék a szívó motornál.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy mi az ideális konfig ennek a motornak.
Illetve hol tudom beszerezni ezeket a cuccokat ?
Ha esetleg valakinek van polcon és tervezi eladni akkor privátban várom az üzeneteket.
Előre is köszi.