Ha nincs a motornak semmi komolyabb gondja, akkor inkább ne bontsd meg, amennyi pluszt ki tudnál csavarni belőle, nem éri meg.
A H23 leömlőt és szívósort rá tudod tenni a mostani blokkra is, egy másik ECU kell még + programozás és így is lesz 160Le körüli teljesítmény. Amit még érdemes csinálni, az , hogy RuleZ átalakítja hengerenkénti trafósra a gyújtást.
F20a4 motorra azt mondta a Szakál-Metál, nem lehet fúrni. Igaz ez?
Amúgy tuningra vettem egy F23Z5 blokkot, lehet hülyeség, de jó lenne az F20 blokkba átrakni a belét (had maradna az eredeti motorsszám), az F23 bele annyira szép, és e-bayen van vai új F23 dugó, ha már preverzkedni akarnék. Persze láttam a G23 projektekről is már ezt-azt, de nekem egy H23 nonvtec hengerfejem lenne tuningnak, leömlővel. Ezek adottak. Úgyhogy majdnem G23 projekt lehetne.