Igen a szivó motor szív ez tiszta sor, de van olyan hogy torló nyomás .... és ha ez jól ki van építve az tud több levegőt bejuttatni , de akkor sem mindegy, hogy 20 fokos menetszél vagy 40 fokos jut be.
Bizony! Ma is a nagy melegben nagyon érződött, hogy a kocsi jobban ment 0.8-1.2 bár töltéssel mint 1.6-al. Tudod beszéltük, hogy miért van az, hogy padlógázon nem megy olyan jól a kocsi mint akkor amikor kicsit visszaveszed a gázt. És ezt ugye sok FK2, FK8 tulaj érzi és tapasztalja.
Nem jól tudod. Ugyanazon töltőnyomáson gyengébb lesz egy turbós melegben mint hidegben. Egy 9-10G Type-R nyáron 1.6+bar-t tölt és gyengébben megy mint télen amikor meg csak 1.2-t.
Szívónál meg nem a menetszél tolja be a levegőt, hanem a motor szívja.