HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 04:38,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#51120 LINSZTER +  2021. július 24. 17:28:24 re: #51119 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem jól tudod. Ugyanazon töltőnyomáson gyengébb lesz egy turbós melegben mint hidegben. Egy 9-10G Type-R nyáron 1.6+bar-t tölt és gyengébben megy mint télen amikor meg csak 1.2-t.
Szívónál meg nem a menetszél tolja be a levegőt, hanem a motor szívja.
2021. július 25. 16:04:36: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51134 
2021. július 25. 09:35:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51125 
2021. július 24. 21:28:40: megválaszolva grego +  által, → #51121 


Az eredeti hozzászólás
#51119 LasiIS250 0  2021. július 24. 09:01:09 re: #51118 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom, pont a turbos motorok kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, mert ott annyi levegőt lapátol be amit állítasz neki, ha kell kis nyomást adsz még neki és akkor is meglesz a megfelelő levegőmennyiség !

Szívónál meg épp ami van, amit menetszél tól befelé ..... meleg levegőből kevesebbet tud benyelni
2021. július 24. 17:28:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51120 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.36, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.079 mp, 8 query