HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 20:41,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#51119 LasiIS250 0  2021. július 24. 09:01:09 re: #51118 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom, pont a turbos motorok kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, mert ott annyi levegőt lapátol be amit állítasz neki, ha kell kis nyomást adsz még neki és akkor is meglesz a megfelelő levegőmennyiség !

Szívónál meg épp ami van, amit menetszél tól befelé ..... meleg levegőből kevesebbet tud benyelni
2021. július 24. 17:28:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51120 


Az eredeti hozzászólás
#51118 LINSZTER +  2021. július 24. 05:49:24 re: #51117 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pad és pad, mérés és mérés között is lehet óriási különbség. Kérdés milyen korrekciókat alkalmaztak, hol van az érzékelő...stb. Azért az se mindegy, hogy 20fokban vagy 40fokban méred, bár szívó autónál kevésbé számít, de ott is számít valamit. Turbósná meg drasztikusan tud csökkenni a teljesítmény nagy melegben.
2021. július 24. 09:01:09: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51119 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.27, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.072 mp, 7 query