HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 17:37,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#51114 sh adam 0  2021. július 23. 07:47:51 re: #51113 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a rendszert nem okolnám. Vti-n anno mérte csoki (vissza kellene nézni) ha jól emlékszem 45-50-60-as üres csővel és végig emelkedett a teljesítmény. Leömlő után az már csak folytás. Ha számítana akkor versenysportban is lenne rendes rendszer a gépeken.
Esetleg a leömlő okozhat teljesítmény csökkenést ha nincs összhangban a motorral. A leömlő mérete nem túlzottan nagy, mert egy B16-ra pl. a TODA-nál 45ről startol és ott is 60as a kilépő. Esetleg a kialakítása lehet rosszabb.
Én inkább a padot mondanám. Nem értek a padokhoz, de ma oly divatos, hogy mindenki padot üzemeltet csak a kérdés ezek közül ki az aki ért is hozzá?
2021. július 23. 09:14:03: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51115 


Az eredeti hozzászólás
#51113 LasiIS250 0  2021. július 22. 23:27:50 re: #51112 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írható Ecu és szélessávú lambdaszonda is van benne, volt frissítve az új kipuff rendszerhez !
Teljesítmény és nyomaték görbén is végig arányosan kisebb értékeket hozott....
2021. július 23. 07:47:51: megválaszolva sh adam 0  által, → #51114 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.5, 0.33, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.072 mp, 7 query