Az attól függ, mennyi pénzt szánsz rá. Ahogy Laci is írta, esi hengerfej, p28ecu, p29 dugó és én személy szerint javaslom felújítani a motort is (ha megkapja az esi hf-et, ami gondolom felújítás után kerülne fel, többnyire indokolt lesz úgyis a motor felújítása, de legalább egy gyűrűzés), fúrás+csapágy, 50-es átmenő kipufogó rendszert, ez már ott lesz egy jó programmal, hogy 130-140le. Aztán ha maradsz szívó oldalon, akkor egy jobb szívósor, esetleg itb, valamit hf portolás, de ott én már elgondolkoznék, hogy átnyergeljek turbó, esetleg kompresszor oldalra, akkor alacsony kompressziós dugó pl. vitara dugó, H-hajtókarok. Ezek a járt utak, de igazából én a bódéval kezdeném, meg a futóművel, már így utólag, mert én is fordítva kezdtem el
Ha jó a motorja és nem akarsz nagyon belenyúlni akkor egy esi fej +progi egy jó kipufogóval jó lehet ár értékben vagy b terv ha felújítás is ráfér pm7 vagy p29 dugó kipufogó progi és kész de lehet kell obd1 ecu+átalakító mert szerintem már nem ír senki obd0-ra