Ezt nem tudtam, hogy a váltója cserélve lett, de attól még lehetett jó az autó. Utoljára én is akkor láttam közelebbről a kocsit mikor még Lacié volt.
VT-k is elkoptak, nem csoda, hogy megy fel az áruk.
Amúgy váltója haverom 5g-jébe landolt az biztos. Így nem tudom mennyire van az még egyben.
A vicc még , hogy 10-en éve 500-600ért mentek a 4G VT-k. Az enyémet szétbontottam és kiárultam mert a kutya nem vette meg. Haveromnál volt mad/boti ex VT-je, az talán 8éve ment el tőle 650e körül sperres váltóval. Most meg Mise exét simán megvette haver 2ért. Hozzáteszem EU-ban nézve a legolcsobb 4G VT volt! Németeknél igazán elbaszott morcositott krom felnis kotlák mennek 8-10e eu körül. Ami szebb jobb az már 15e inkább.
Örök szerelem a 4G VT számomra, de ennyiért már biztos nem fogok venni.
Nyílván érzelmi vagy egyéb alapon megveszik az emberek ennyiért a 4G-t vagy az ITR-t is... viszont aki azt nézi mit kap a pénzéért (mint pl Én is) az nem fog értük ennyit adni. Az beleül egy 7G CTR-be vagy egyéb off autoba pl. Clio Rs vagy más...