HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 00:28,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Fék-futómű-gumi-felni

#42816 grego +  2024. március 7. 09:26:41 re: #42815 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Úgy van. Saját tapasztalat: mint említettem egyszer "verseny" féket tettem az EP3-ra.
Ez tavasszal volt, tök jó volt, telt-múlt az idő, majd jött a tél. Szépen megyek Pesten, majd egy lámpánál kicsit hamarabb kellett megálljak mert éppen pirosra váltott de én meg lendületben voltam.
Na taposom a féket.....semmi....kocsi megy tovább mintha semmi nem történt volna. Már két lábbal nyomom a pedált kocsi alig lassul...
Szépen ahogy kell begurult a kosi a kereszteződés közepére és mázli hogy éppen még nem jött keresztbe senki.
Na másnap rendeltem a gyári féket bele...akkor fogadtam meg, hogy soha többet semmilyen sport vagy verseny féket nem teszek fel utcára, Jó a gyári vagy azzal megegyező minőség. FK2-n gyári facelift FK8 van ami majdnem versenynek mondható ugyan, de utcán is jó.


Az eredeti hozzászólás
#42815 bejemves 0  2024. március 7. 07:43:06 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engem ez a mondat fogott meg: " A megfelelő bekoptatás után, viszont egy sokkal tartósabb féket kap és a fékbetétre megadott hőtartományban 100% fékhatás érhető el."

Ez a megadott hőtartomány mennyi? Én pl. igen szomorú lennék, ha valaki mondjuk autópályán azért ér utol, mert a csúcsszuper versenyfék jéghideg és 150 °C alatt fing, így első pedál lenyomásra 30%-kal nagyobb fékutat eredményez, mint a leghitványabb, utángyártott, olasz szar.
2024. március 7. 09:26:41: megválaszolva grego +  által, → #42816 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.49, 0.47, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.057 mp, 7 query