HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 07:20,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Fék-futómű-gumi-felni

#42815 bejemves 0  2024. március 7. 07:43:06 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engem ez a mondat fogott meg: " A megfelelő bekoptatás után, viszont egy sokkal tartósabb féket kap és a fékbetétre megadott hőtartományban 100% fékhatás érhető el."

Ez a megadott hőtartomány mennyi? Én pl. igen szomorú lennék, ha valaki mondjuk autópályán azért ér utol, mert a csúcsszuper versenyfék jéghideg és 150 °C alatt fing, így első pedál lenyomásra 30%-kal nagyobb fékutat eredményez, mint a leghitványabb, utángyártott, olasz szar.
2024. március 7. 09:26:41: megválaszolva grego +  által, → #42816 

#42808 Tonx +  2024. március 6. 19:39:50 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak azt nem értem hogy az új betétnek és az új tárcsának miért kell 3-6000km ahhoz hogy pontosan felfeküdjenek egymásra? Ha újak és minden jó akkor a felrakás után max 5-10 fékezés után tökéletesnek kellene lennie. Ami még érdekel hogy ha hosszú távon használom akkor is elég a 6000km holott esetleg csak 200x fékezek vagy ha városban teszem bele a 6000km amikor kb 20000x fékezek
2024. március 7. 10:51:11: megválaszolva kashmir7 +  által, → #42819 

#42807 grego +  2024. március 6. 17:24:14 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De ezeket a SPORT betétekre írja...neked meg nem kell ilyen, mert azt írtad utcára kell, nem sportra :D
2024. március 7. 10:48:41: megválaszolva kashmir7 +  által, → #42818 

#42806 grego +  2024. március 6. 17:22:45 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sose volt EBC-m és sose volt szimpatikus sem.


Az eredeti hozzászólás
#42805 kashmir7 +  2024. március 6. 17:14:55 re: #42798 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A fékmester ezt írja:

EBC

"Mit érdemes tudni az EBC sport fékbetéteiről?
Minden új fékalkatrészt be kell járatni, de ez különösen igaz az EBC fékbetéteire. Bármely EBC fékbetétet is választja, minden betét „pluszos betét” vagyis megtalálható rajta egy speciális bekoptató réteg (Brake-in), melyre azért van szükség, mert az EBC betétek sokkal keményebbek más fékbetét gyártók termékeihez képest. Ezen bekoptató réteg (Brake-in) segítségével, viszont hamarabb elérhető az új féktárcsa és fékbetét összekopása, ill. használt féktárcsa esetében, ezen rétegnek köszönhetően a féktárcsa teljesen lesimul.
Az EBC Brakes ezt a bekopási időszakot saját weblapján kb. 8000 kilométernek tünteti fel, de saját tapasztalunk alapján kb. 3000-6000 km alatt ez megtörténik. Ezen időszak alatt, természetesen kerülni kell a füstölésig való fékezést, hisz ezzel csak felégetjük fékbetétünket és „üvegessé” válik a felülete.
Nagy ritkán előfordulhat, hogy EBC fékbetét vásárlása után, visító hangot ad a fékbetétünk, de itt szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy ez a bekopási idő után teljesen megszűnik. A megfelelő bekoptatás után, viszont egy sokkal tartósabb féket kap és a fékbetétre megadott hőtartományban 100% fékhatás érhető el."
2024. március 7. 07:43:06: megválaszolva bejemves 0  által, → #42815 
2024. március 6. 19:39:50: megválaszolva Tonx +  által, → #42808 
2024. március 6. 17:24:14: megválaszolva grego +  által, → #42807 
2024. március 6. 17:22:45: megválaszolva grego +  által, → #42806 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.24, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.222 mp, 10 query