Csak egy apróság. A tehermentesító gyűrű egyedül magyarországon van. Külföldön központosító gyűrűnek hívják. Ahogy a pótféklámpa sem pót hanem középső vagy harmadik féklámpa máshol. Ettől függetlenül egy 2-3mm-es műanyag nehogy már több erőt tudjon átvinni mint 4-5db 12-14mm vastag csavar. Mindenesetre a csavarok odahúzzák a felnit az agyra ahol a súrlódás miatt és a kúpos anyákkal viszik át a terhelést. Az 5db 12-es 14-es csavar nagyon sokat kibír. A kúpos anyák meg középre rakják a felnit és fixen rögzítik hogy ne mozduljon el a csavarokhoz képest. Lehet hogy álló helyzetben elég a központosító de már kanyarban és egyenes haladás esetén is éri oldalsó terhelés az agyat amivel a tehermentesítő nem tud mit kezdeni. Ahogy gyorsításnál is a csavarok viszik át az erőt nem a központosító gyűrű. Maradjunk annyiban hogy az a gyűrű azért kell hogy a kerék pont középre kerüljön. Ja még valami ha az 5 tőcsavar kevés akkor az az egy gömbfej ami max 12-14mm átmérőjű az mégis elég hogy fékezésnél kanyarodásnál megtartsa az egész autót? A lengéscsillapító is van de annak nem az a feladata hogy a gyorsulási lassulási erőket átvigye, ha csak szabadon lóg az autóban akkor ide oda lehet mozgatni mivel felül legtöbbször gumi ágyban fekszik. És láttam már pár autót ahol hiányzott a központosító gyűrű és egynek sem meg tönkre a tőcsavarja.