Jazz ügyben nem tudok nyilatkozni, de ATS-re vettem körbe ATE fèket, valami nevetsèges áron ès nem panaszkodok. Annyi a hátránya, hogy porol, de teljesen jól fog.
Szerintem nem tud annyival többet a gyári.
én véleményem az, hogy ezek nem versenyautók, sportautók, utcai városi normál használatra egy minőségibb utángyártott cucc is teljes mértékben megfelelő. Ferodo, Brembo, TRW stb. a kérdésedre válaszolva az ATE több mint elég egy ilyen autóra.
Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.
Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.
Tud ennyivel többet a gyári?
(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)