na, én 42333 hozzászólásban írtam hogy nem tudom hogy az enyém rt vagy rt2, mivel az enyémen sima rt van feliratként, a kettes sehol.
kolléga a 42344 hozzászólásában linkelte be azt a tényt, hogy az rt2 35%al többet bír.
ettől függetlenül szerintem nem lesz probléma tekintve azt hogy az enyémen mivel nincs kettes feltehetőleg sima rt, és igazából nem kopott jelentősen, de nem tudok tesztelni
Lemértem, a gumi közepén levő hosszú árok 7.4 mm mély (itt van a kopásjelző elhelyezve) mind az első mind a hátsó keréken, a szélén ahol nincs kopásjelző 5.3 - 5.5mm tolómérő szerint.
idáig amennyit tuti ment az 10e km városban rövid táv, és olyan 14e km autópálya.
De nem versenyautón van, hiszen ez nem egy accord
Na ja... Az ATS-nek még azért lépkedtem, meg a 185 LE-s mazda 6 2.2-nek is. De így 34 évesen már kánaán az automata, szelíd, csendes auris Szerintem évi 10-12E-t megyek el a télivel együtt, szóval egy jó 5-6 évet szeretnék kihúzni vele. (max 50-60E km lesz benne akkor).
Gondolom nem fogod, de azért mondom, hogy ne is tedd.
Feri is jó fej, előbb leírja nagy arccal, hogy milyen jó a kopása nála az RT-nek (és strapabíró is) aztán meg közli, hogy az RT2 35%-kal többet bír.
Szóval jó az az RT, nem kell izgulni, nagyon sok múlik azon, hogy ki hogy vezet/ hogyan használja és emellett mennyit megy.
Azt gondolom a te "aszfaltszaggatódnál" nem lesz vele ilyen gond. (sem)